ELITEGamer Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Ifall någon inte vill krångla med nån betalning och vill inte spela längre eller har tröttnat. Helst inte nån level 3 och inte allt för dåliga saker eller levlar. :thanks: :thanks: Skicka e-post :[email protected] eller [email protected]. Lägg in era e-post adresser. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Ifall någon inte vill krångla med nån betalning och vill inte spela längre eller har tröttnat. Helst inte nån level 3 och inte allt för dåliga saker eller levlar. :thanks: :thanks: Skicka e-post :[email protected] eller [email protected]. Lägg in era e-post adresser. bra att du skriver spel med.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst korvkillen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 jag är level 5 & har inte så bra saker Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MysticGohan Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Kan någon säga vad för spel han menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Kan sälja mitt runescape acc jag gjorde för nåt år sen. Är lvl 3 (nystartat körde aldrig på det). DU får köpa det för 100kr. Eller för det är du. 99,90kr. OBS: Accet är bannat osv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 §3.1 och om du vill köpa något, så får du skriva det, tigg inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg