Paffi Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Jag kanske ska köpa COD: MW2 men det kräver 3.2 GHz jag har bara 2.0 GHz kommer det att funka ändå Tack för alla svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Funkar säkert, Men kommer lagga en jävla massa :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Jag har en 2.0 ghz processor som är rated 3.6 ghz. Laggar ingenting för mig. Är du osäker kan du alltid kolla på www.canyourunit.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Dezen:Det skulle inte funka! Canyourunit mäter bara hur mycket ghz alltså så skulle 2.0 faila. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 (redigerat) Dezen:Det skulle inte funka! Canyourunit mäter bara hur mycket ghz alltså så skulle 2.0 faila. Du failar. Can you run it kollar både vad du har för processor och hur snabb den är. Bevis, läs den blåa texten: http://img142.imageshack.us/img142/715/bevis.jpg Redigerat 14 November 2009 av Dezen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Om du har 2.0ghz dualcore funkar det bra, men om du bara har en kärna så lär det inte funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Om du har 2.0ghz dualcore funkar det bra, men om du bara har en kärna så lär det inte funka. Jag har en kärna. Kolla ovanstående post. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Såg inte den när jag postade. Det lät som att du hade 2 kärnor när den var rated som ungefär dubbelt så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Skulle det funka med 2.00 rated at 3.2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Såg inte den när jag postade. Det lät som att du hade 2 kärnor när den var rated som ungefär dubbelt så mycket.Tror jag ändrade inlägget samtidigt som du postade. Är själv förvånad över att den är rated så pass högt. Speciellt då jag inte har överklockat den :P Min poäng är iaf att han ska kolla på Can you run it. Quatix: 3.2 va minimum, det kan funka med långa laddningstider och lagg. Men det är inget garanterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 (redigerat) Såg inte den när jag postade. Det lät som att du hade 2 kärnor när den var rated som ungefär dubbelt så mycket.Tror jag ändrade inlägget samtidigt som du postade. Är själv förvånad över att den är rated så pass högt. Speciellt då jag inte har överklockat den :P Min poäng är iaf att han ska kolla på Can you run it. Quatix: 3.2 va minimum, det kan funka med långa laddningstider och lagg. Men det är inget garanterat. är CPU Minimum: Intel Pentium 4 3.2 GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported You Have: AMD Athlon 64 X2 Dual Core Processor 6000+ PASS CPU Speed Minimum: Intel Pentium 4 3.2GHz or AMD Athlon 64 3200+ processor or better supported You Have: 3.19 GHz Performance Rated at: 7.1775 GHz PASS bra? eller är det vanligt att man har rated typ dubbelt så mycket om man har dual core? Redigerat 14 November 2009 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 (redigerat) Det där är bra. Canirunit funkar inte för mig nu men jag har 3.0ghz dual core rated som ungefär dubbelt också. Om du har ett bra grafikkort lär det flyta på fint på höga inställningar. Redigerat 15 November 2009 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.