Hoppa till innehåll

Cod - Canyourunit

SNUFFINATOR

Rekommendera inlägg

Tjo, var bara och kollade runt lite i canyourunit och tryckte på Call of duty modern warfare 2, och märkte att min dator klarade av att köra det.

Och tänkte då att jag skulle ju kunna köpa det till datorn, men kan man lita på canyourunit till 100%.

För skulle inte vara så roligt att slösa typ 60€ på ingenting ;<

Redigerat av Quatix
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tjo, var bara och kollade runt lite i canyourunit och tryckte på Call of duty modern warfare 2, och märkte att min dator klarade av att köra det.

Och tänkte då att jag skulle ju kunna köpa det till datorn, men kan man lita på canyourunit till 100%.

För skulle inte vara så roligt att slösa typ 60€ på ingenting ;<

Du kan nog lita på dem ja. ;) Tycker dock personligen att YouGamers's tjänst är bättre än Can You Run It?'s. Kan ju vara bra att testa på båda. :P http://www.yougamers.com/games/
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Om du köper det, köp det inte direkt från steam (om det är det du tänker göra), köp det istället direkt i en butik.

Det kostar t.ex. bara 399 spänn på OnOff, Elgiganten och Mediamarkt.

Varför inte på steam? Dock gjorde jag inte det med cod4 själv då men det var billigare i affären då. Men kanske är det nu med :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

Om jag var du skulle jag försöka låna spelet av en kompis eller dylikt och testa om det funkar/är kul först.

Nedanstående bryter mot §3.7, läs inte!

Eller helt enkelt ladda ner det som normala människor

Redigerat av CarlPhilip
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...