SNUFFINATOR Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 (redigerat) Tjo, var bara och kollade runt lite i canyourunit och tryckte på Call of duty modern warfare 2, och märkte att min dator klarade av att köra det. Och tänkte då att jag skulle ju kunna köpa det till datorn, men kan man lita på canyourunit till 100%. För skulle inte vara så roligt att slösa typ 60€ på ingenting ;< Redigerat 14 November 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Tjo, var bara och kollade runt lite i canyourunit och tryckte på Call of duty modern warfare 2, och märkte att min dator klarade av att köra det. Och tänkte då att jag skulle ju kunna köpa det till datorn, men kan man lita på canyourunit till 100%. För skulle inte vara så roligt att slösa typ 60€ på ingenting ;< Du kan nog lita på dem ja. ;) Tycker dock personligen att YouGamers's tjänst är bättre än Can You Run It?'s. Kan ju vara bra att testa på båda. :P http://www.yougamers.com/games/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 14 November 2009 Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Enligt siffrorna på mina datordelar och minimumkraven på fodralet skulle jag inte klara det. Enligt CYRI skulle jag klara det bra. Spelar på högsta upplösningen laggfritt. AMD Athlon 2.0 ghz Geforce 7600 GS 2gb ram ddr2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 14 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 November 2009 Aijaa, på YouGamers stod det också att min dator klarar det. Men får se.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 Om du köper det, köp det inte direkt från steam (om det är det du tänker göra), köp det istället direkt i en butik. Det kostar t.ex. bara 399 spänn på OnOff, Elgiganten och Mediamarkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Om du köper det, köp det inte direkt från steam (om det är det du tänker göra), köp det istället direkt i en butik. Det kostar t.ex. bara 399 spänn på OnOff, Elgiganten och Mediamarkt. Varför inte på steam? Dock gjorde jag inte det med cod4 själv då men det var billigare i affären då. Men kanske är det nu med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Öhh, ibland om man förhandsbokar, köper vissa boxar, eller what else kan det vara blilligare i steam. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) Om jag var du skulle jag försöka låna spelet av en kompis eller dylikt och testa om det funkar/är kul först. Nedanstående bryter mot §3.7, läs inte! Eller helt enkelt ladda ner det som normala människor Redigerat 17 November 2009 av CarlPhilip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
VAZE Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Ladda ner demo och se om det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Ladda ner demo och se om det funkar. Finns inget demo till CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.