GangsterTwist Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) Så det kommer ett beta till PS3 som öppnar 19 november. Innehåller en map och en spel mode. Och man måste få tag på en beta kod för att få tillgång till betat. Så det kommer ej finnas på PSN att tanka hem(tyvär). BTW, lämna gärna kvar denna i PS3 forumet, med tanke på att betat är för PS3. Och skall därför diskuteras här kan väl jag tycka. Redigerat 15 November 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 15 November 2009 Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 har själv sökt efter en betakod. Man får hoppas att man får en ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 15 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 November 2009 (redigerat) jag "boka" en gratis kod från en tysk hemsida. Och om det failer har jag andra ess i rockarmen. BTW, vilka hänger med och stormar DICE i stockholm? ;) Redigerat 15 November 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) den får inte före alla andra. betan är bara exclusiv till ps3. Redigerat 17 November 2009 av ps3games Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 den får inte före alla andra. betan är bara exclusiv till ps3.Ingen har sagt något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 den får inte före alla andra. betan är bara exclusiv till ps3.Ingen har sagt något annat. jo han som skapa tråden sa att vi får den före när den är bara ps3 exclusiv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) den får inte före alla andra. betan är bara exclusiv till ps3. Ingen har sagt något annat. jo han som skapa tråden sa att vi får den före när den är bara ps3 exclusiv. Ameh... Redigerat 18 November 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Varför i helvetet skulle han ha en sjukdom då han bara påpekar att det står PS3 får beta före alla andra! u rubriken fast betan är helt exklusiv till Ps3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Jag har en sjukdom :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Har bokat hos Webhallen men jag har inte fått en beta kod än. Hoppas jag får den imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 18 November 2009 Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 Har hört att man kommer få koderna ikväll/imorgon bitti. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 18 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 November 2009 (redigerat) Aa de stämmer att Betat är exklusivt. Men jag skrev att vi får betat före alla andra för att tidigt 2010 kommer de släppas ett BF:BC 2 Multiplayer Demo till PS3, Xbox 360 och PC. Så ps3games måste förstå, de är egentligen inte exklusivt. Bara två olika namn för samma innehåll fast som släpps vid olika tillfällen. Så PS3 får Beta / Multiplayer före alla andra, men inte exklusivt (egentligen). Men ja, de stämmer jag skulle självklart förtydligat det. Redigerat 18 November 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.