Gäst patrikking Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Det är samma sak som gta 4 fast det fortsätter och man kan ha fallskärm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 17 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Palla anmäla.. så dom ska aldrig göra nåt mer GTA IV eller va mena ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 3 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Finns ingen chans att GTA: Episodes from Liberty City kommer till Ps3. Microsoft betalade 300 (?) miljoner för att det skulle vara exklusivt till Xbox 360.tror inte att den lilla summan räcker, dom kan få in grymt mycket mer om det vore till ps3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Finns ingen chans att GTA: Episodes from Liberty City kommer till Ps3. Microsoft betalade 300 (?) miljoner för att det skulle vara exklusivt till Xbox 360.tror inte att den lilla summan räcker, dom kan få in grymt mycket mer om det vore till ps3? Nej, fattar du hur mycket 300 miljoner är, eller? Förresten snackar vi 300.000.000 U.S dollar eller svenska kr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Har för mig att det var dollar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Jepp, då blir det istället ca. 2.068.198.915 kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Finns ingen chans att GTA: Episodes from Liberty City kommer till Ps3. Microsoft betalade 300 (?) miljoner för att det skulle vara exklusivt till Xbox 360.tror inte att den lilla summan räcker, dom kan få in grymt mycket mer om det vore till ps3? Hur många mer spelar 360 än PS3? Måååånga mer. Vad betyder det? Jo, bättre försäljning till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 orka gta vem behöver den. gta iv vanliga spelet var överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Överskattat ja, men det var ändå äckligt bra. Så jag skulle gärna villa haft TBOGT och TLAD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Överskattat ja, men det var ändå äckligt bra. Så jag skulle gärna villa haft TBOGT och TLAD det ända gta som är bra är tbogt tror jag men jag har ingen xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Finns ingen chans att GTA: Episodes from Liberty City kommer till Ps3. Microsoft betalade 300 (?) miljoner för att det skulle vara exklusivt till Xbox 360. tror inte att den lilla summan räcker, dom kan få in grymt mycket mer om det vore till ps3? Hur många mer spelar 360 än PS3? Måååånga mer. Vad betyder det? Jo, bättre försäljning till Xbox. De är kul att ni säger saker utan fakta. Visa källor or it didn't happen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Överskattat ja, men det var ändå äckligt bra. Så jag skulle gärna villa haft TBOGT och TLAD det ända gta som är bra är tbogt tror jag men jag har ingen xbox. Bara så du vet är TBOGT "The Ballad Of Gay Tony. Tror inte något av dessa grejer kommer till ps3 någon gång.. man får vara nöjd ändå helt enkelt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.