Encoder Skrivet 16 November 2009 Rapport Dela Skrivet 16 November 2009 Ja, undrar vilka låtar ni har klarat av den senaste tiden.... Jag tog själv Visions på trumoor (hard) , (Feel's like my hands are of and the feet's arent we talking about...) Posta! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Volbla Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Mitt GH är utlånat till syrrans pojkväns lillasyster så har inte lirat sedan september :lol: Men det var la BYOB på expert gitarr tror jag. Eller omd et var Purple Haze. 8_8 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 13 December 2009 Rapport Dela Skrivet 13 December 2009 Visions, Trummor Expert 4* Panic Attack, Trummor Expert 5* Trasher, Gitarr 4* ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tonfisksallad Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Kommer inte ihåg :o De va antingen Fade to Black eller Wherever I may Roam Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 31 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 31 Mars 2010 Kommer inte ihåg namnet på den senaste GH3-låten jag klarade, men klarade GH2 på medium för typ ett halvår sen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg