Hivee Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Half Life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 (redigerat) Ehm, edit, bilden från 2008. -.- Ja, 18+ på MW2. Redigerat 17 November 2009 av CarlPhilip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RambOFreAc Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Assassin's creed 2 Skit roligt! Släpptes idag. Köp det på game. Själv laddade jag hem det! ;P Ska köpa 3 PC spel(ja,jag har råd.)Har redan bestämt mig för Batman Arkham Asylum. Kan någon ge tips på några bra spel till PC?Högst 16 års gräns.Gillar action och dylikt. Lägger upp mina specs när jag ändå är igång... Ati Radeon HD 3600 Intel Dual Core Duo 2.24 2 GB RAM Windows Xp Professional,32 bit. Borderlands och Dragon Age Origins Du borde skaffa Windows 7 och Ati Radeon HD 4600Det har jag Och motherboard P5KPL/1600 Prosessor från 2009. Jag har bara saker från 2009 och allt går skit bra. Jag har högsta upplösning på alla spel. och en hårdisk som inte är full. Jag rekomenderar att du har minst 10 GB på din hårdisk som du har spel på. Köp en hårdiksk med 80 gig och installera 7 spel. :P Mer får du nog inte plats med. Då kan det börja lagga och skapa problem med internet Ingen aning om varför.. :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Assassin's creed 2 Skit roligt! Släpptes idag. Köp det på game. Själv laddade jag hem det! ;P Inte släppt till pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 17 November 2009 Rapport Dela Skrivet 17 November 2009 Assassin's creed 2 Skit roligt! Släpptes idag. Köp det på game. Själv laddade jag hem det! ;P Ska köpa 3 PC spel(ja,jag har råd.)Har redan bestämt mig för Batman Arkham Asylum. Kan någon ge tips på några bra spel till PC?Högst 16 års gräns.Gillar action och dylikt. Lägger upp mina specs när jag ändå är igång... Ati Radeon HD 3600 Intel Dual Core Duo 2.24 2 GB RAM Windows Xp Professional,32 bit. Borderlands och Dragon Age Origins Du borde skaffa Windows 7 och Ati Radeon HD 4600Det har jag Och motherboard P5KPL/1600 Prosessor från 2009. Jag har bara saker från 2009 och allt går skit bra. Jag har högsta upplösning på alla spel. och en hårdisk som inte är full. Jag rekomenderar att du har minst 10 GB på din hårdisk som du har spel på. Köp en hårdiksk med 80 gig och installera 7 spel. :P Mer får du nog inte plats med. Då kan det börja lagga och skapa problem med internet Ingen aning om varför.. :S Varken 4600'an eller Moderkortet är från 2009... Och högsta upplösningen, det betyder att du använder ATI Eye Infinity? Knappast. Jag tror inte hans hårdvara är problemet utan åldersgränsen på spelen han får spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 I telias spelbutik kan man ladda ner Need for speed undercover flr ebdast 89kr (tog mig 4,5 timmmar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 I telias spelbutik kan man ladda ner Need for speed undercover flr ebdast 89kr (tog mig 4,5 timmmar)Telia spelbutik? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 http://spelbutiken.telia.se/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 The Orange Box Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Left 4 dead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Left 4 dead? 18+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Man kan ju alltid stänga av uppdragen som gjorde MW2 18+. Man får en valmöjlighet till det när man startar spelet för första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.