Hoppa till innehåll

Poäng? Moderatorer Titta hit


Master X
 Dela

Rekommendera inlägg

admin skrev:

 

hehe.. har du hört den historian om en kille som reggade en användare och sedan gav dom poängen till en som redan var medlem. Vet du vad som hände med killen.. Han fick en varning och avdrag på 500poäng.. Man får ju inte ha 2 användare ;)

 

var det kanske dannecool89, min kompis?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nu gick brons silver guld bort så nu får man 500 poäng jag borde inte bli medlem så tidit :lol: lucko för dem som blir medlemna här nu

 

hehe.. har du hört den historian om en kille som reggade en användare och sedan gav dom poängen till en som redan var medlem. Vet du vad som hände med killen.. Han fick en varning och avdrag på 500poäng.. Man får ju inte ha 2 användare ;)

 

F*n va taskig du är admin! måste du berätta för alla i världen om mitt misstag? dessutom fick jag 4 varningar men jag förtjänar 2! jag kan berätta allting ska jag d?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men nu gick brons silver guld bort så nu får man 500 poäng jag borde inte bli medlem så tidit :lol: lucko för dem som blir medlemna här nu

 

hehe.. har du hört den historian om en kille som reggade en användare och sedan gav dom poängen till en som redan var medlem. Vet du vad som hände med killen.. Han fick en varning och avdrag på 500poäng.. Man får ju inte ha 2 användare ;)

 

F*n va taskig du är admin! måste du berätta för alla i världen om mitt misstag? dessutom fick jag 4 varningar men jag förtjänar 2! jag kan berätta allting ska jag d?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...