ziz Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 jag hade bara tre poäng =((((((((((((((( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rosenberg Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Eh.. Skicka inte in flera inlägg i rad. Läs reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 I see you ziz... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Men nu är det dags och låsa inlägget va? Han har ju fått svar! Men Admin, Kan du inte skänka lite poäng till oss fattiga (skojade bara)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
incognito Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 Du behöver inte skriva att dom ska låsa tråden. Modsen låser och inte du! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Långben Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 admin skrev: hehe.. har du hört den historian om en kille som reggade en användare och sedan gav dom poängen till en som redan var medlem. Vet du vad som hände med killen.. Han fick en varning och avdrag på 500poäng.. Man får ju inte ha 2 användare ;) var det kanske dannecool89, min kompis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 Han skrev ju till golden_mew så det kanske var till honom. :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sboy2 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 han har ju 0 poäng så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viktor_2003 Skrivet 8 November 2003 Rapport Dela Skrivet 8 November 2003 men man får mycket poäng för att spela också ju :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 men nu gick brons silver guld bort så nu får man 500 poäng jag borde inte bli medlem så tidit :lol: lucko för dem som blir medlemna här nu hehe.. har du hört den historian om en kille som reggade en användare och sedan gav dom poängen till en som redan var medlem. Vet du vad som hände med killen.. Han fick en varning och avdrag på 500poäng.. Man får ju inte ha 2 användare ;) F*n va taskig du är admin! måste du berätta för alla i världen om mitt misstag? dessutom fick jag 4 varningar men jag förtjänar 2! jag kan berätta allting ska jag d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 9 November 2003 Rapport Dela Skrivet 9 November 2003 men nu gick brons silver guld bort så nu får man 500 poäng jag borde inte bli medlem så tidit :lol: lucko för dem som blir medlemna här nu hehe.. har du hört den historian om en kille som reggade en användare och sedan gav dom poängen till en som redan var medlem. Vet du vad som hände med killen.. Han fick en varning och avdrag på 500poäng.. Man får ju inte ha 2 användare ;) F*n va taskig du är admin! måste du berätta för alla i världen om mitt misstag? dessutom fick jag 4 varningar men jag förtjänar 2! jag kan berätta allting ska jag d? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.