pollenallergi Skrivet 17 April 2004 Rapport Dela Skrivet 17 April 2004 Absolut inte Evenecence iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 edguy är f*n bäst! metallica suger veklingar som inte vill att folk ska ladda ner deras musik :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag gillar evanecence och Twisted Sister. inget av dem e kmetal band edguy e bäst Jag vet att det finns många olika sorters metal-musik men vad är k-metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Marilyn Manson. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (redigerat) För att klara ut det här ännu en gång: hårdrock och metal är samma sak. Jag gillar Sonata Arctica och Within Temptation. Redigerat 20 April 2004 av Rumiko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nikee Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 Jag vet att det finns många olika sorters metal-musik men vad är k-metal? ja kom åt k när ja skrev Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 20 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 För att klara ut det här ännu en gång: hårdrock och metal är samma sak. Jag gillar Sonata Arctica och Within Temptation. Det är inte samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 (Imaginary @ 20/04-2004 21:08:25) För att klara ut det här ännu en gång: hårdrock och metal är samma sak. Jag gillar Sonata Arctica och Within Temptation. Det är inte samma sak. Vi kallar in en sakkunnig - min 28-åriga sambo som varit hårdrockare sen han var 7. Nu har han ordet: hårdrock och metal är samma sak, men det finns olika stilar inom hårdrock/metalgenren. Tack, sambo! Imaginary, hur har du fått för dig att det inte är samma sak? Det är helt felaktigt. Vilken är skillnaden, menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gamer 1 Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 METALLICA!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 jag tycker Linkin-park är bra och evanecens eller hur de stavas:P jag e sämst på att stava :ph34r: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Imaginary Skrivet 21 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 (Rumiko @ 20/04-2004 21:40:25) (Imaginary @ 20/04-2004 21:08:25) För att klara ut det här ännu en gång: hårdrock och metal är samma sak. Jag gillar Sonata Arctica och Within Temptation. Det är inte samma sak. Vi kallar in en sakkunnig - min 28-åriga sambo som varit hårdrockare sen han var 7. Nu har han ordet: hårdrock och metal är samma sak, men det finns olika stilar inom hårdrock/metalgenren. Tack, sambo! Imaginary, hur har du fått för dig att det inte är samma sak? Det är helt felaktigt. Vilken är skillnaden, menar du? Jag tänker mig hårdrock som typ Metallica och NWA medan jag tänker mig metal som typ Evanscence o Edguy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 (Imaginary @ 21/04-2004 16:47:56) (Rumiko @ 20/04-2004 21:40:25) (Imaginary @ 20/04-2004 21:08:25) För att klara ut det här ännu en gång: hårdrock och metal är samma sak. Jag gillar Sonata Arctica och Within Temptation. Det är inte samma sak. Vi kallar in en sakkunnig - min 28-åriga sambo som varit hårdrockare sen han var 7. Nu har han ordet: hårdrock och metal är samma sak, men det finns olika stilar inom hårdrock/metalgenren. Tack, sambo! Imaginary, hur har du fått för dig att det inte är samma sak? Det är helt felaktigt. Vilken är skillnaden, menar du? Jag tänker mig hårdrock som typ Metallica och NWA medan jag tänker mig metal som typ Evanscence o Edguy. Hur kommer det sig att du gör den indelningen? Varför är Metallica hårdrock medan Edguy är metal? Är det så att du anser att äldre band spelar hårdrock medan nyare band spelar metal? Det är fel i så fall. Om nu Metallica spelar hårdrock, hur kommer det sig att deras stil kallas thrash metal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.