Hoppa till innehåll

Bildinställningar På Ps3.

Easton

Rekommendera inlägg

Tjo. Är så jävla frusterad nu över Ps3. Bildinställningarna. Pinsamt. Varför ska man behöva göra en jävla inställning bara för att byta ifrån HDMI till Composit-kablar? Fånigt.

Men det är inte problemet. Jag lirade på mitt ps3 hemma hos min morsa igår, med min HDMI-kabel. Idag drog jag hem till farsan och skule lira där, med samma HDMI-kabel. Funkade det? Nej.

Redigerat av Runar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Och du skyller på ps3? lol

*überfuskare, yahoo

Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?!

Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fanboy skaffa en fishbox då om du hatar ps3. vilken fanboy du är du behöver inte kalla den för shitstation hatade fanboy. det är säkert sonys fel.

*überfuskare, yahoo

Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?!

Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan.

kanske fel på din skrotiga tv skyll inte på sony och ps3 dom har inte gjort nåt så att din skräp tv kan inte visa upp bilden.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

fanboy skaffa en fishbox då om du hatar ps3. vilken fanboy du är du behöver inte kalla den för shitstation hatade fanboy. det är säkert sonys fel.

*überfuskare, yahoo

kanske fel på din skrotiga tv skyll inte på sony och ps3 dom har inte gjort nåt så att din skräp tv kan inte visa upp bilden.

DU VET INTE ENS VAD EN FANBOY ÄR DIN JÄVLA P12. Du är ett perfekt exempel av en fanboy. DU heter PS3GAMES, du tycker säkert att Xbox360 suger negerdase, men PS3 och Xbox är bra på olika saker.

+, om man har HD-tv har man nog ingen "skrotig tv", din dumma jävel.

*Sry för mina ovanstående inlägg, är så jävla sur nu, men ska fixa ps3t imorrn.*

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*überfuskare, yahoo

Om sladden funkar fint på en TV och inte alls på en annan, är det sladdens eller TV'ns fel? :o
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*überfuskare, yahoo

Om sladden funkar fint på en TV och inte alls på en annan, är det sladdens eller TV'ns fel? :o

Troligtvis båda. Men nu vet jag hur jag ska fixa problemet =)

Åker hem till morsan med ps3t imorrn, och ändrar om inställningarna så det blir compositkabel istället för HDMI.

Sedan åker jag hem till farsan och ändrar till HDMI därfrån.

Tråden kan låsas.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

*überfuskare, yahoo

Troligtvis båda. Men nu vet jag hur jag ska fixa problemet =)

Åker hem till morsan med ps3t imorrn, och ändrar om inställningarna så det blir compositkabel istället för HDMI.

Sedan åker jag hem till farsan och ändrar till HDMI därfrån.

Tråden kan låsas.

Du behöver inte göra det, man kan sätta på PS3:an på ett visst sätt då kommer en ruta upp. Där kan du ändra fast du har en HDMI sladd fast composite inställningar. Dock kommer jag inte ihåg hur det var :P
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...