Easton Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Tjo. Är så jävla frusterad nu över Ps3. Bildinställningarna. Pinsamt. Varför ska man behöva göra en jävla inställning bara för att byta ifrån HDMI till Composit-kablar? Fånigt. Men det är inte problemet. Jag lirade på mitt ps3 hemma hos min morsa igår, med min HDMI-kabel. Idag drog jag hem till farsan och skule lira där, med samma HDMI-kabel. Funkade det? Nej. Redigerat 20 November 2009 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Och du skyller på ps3? lol *überfuskare, yahoo Redigerat 19 November 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Och du skyller på ps3? lol *überfuskare, yahoo Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?! Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nazar Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 fanboy skaffa en fishbox då om du hatar ps3. vilken fanboy du är du behöver inte kalla den för shitstation hatade fanboy. det är säkert sonys fel. Och du skyller på ps3? lol *überfuskare, yahoo Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?! Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan. kanske fel på din skrotiga tv skyll inte på sony och ps3 dom har inte gjort nåt så att din skräp tv kan inte visa upp bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 fanboy skaffa en fishbox då om du hatar ps3. vilken fanboy du är du behöver inte kalla den för shitstation hatade fanboy. det är säkert sonys fel. Och du skyller på ps3? lol *überfuskare, yahoo Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?! Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan. kanske fel på din skrotiga tv skyll inte på sony och ps3 dom har inte gjort nåt så att din skräp tv kan inte visa upp bilden. DU VET INTE ENS VAD EN FANBOY ÄR DIN JÄVLA P12. Du är ett perfekt exempel av en fanboy. DU heter PS3GAMES, du tycker säkert att Xbox360 suger negerdase, men PS3 och Xbox är bra på olika saker. +, om man har HD-tv har man nog ingen "skrotig tv", din dumma jävel. *Sry för mina ovanstående inlägg, är så jävla sur nu, men ska fixa ps3t imorrn.* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Och du skyller på ps3? lol *überfuskare, yahoo Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?! Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan. Om sladden funkar fint på en TV och inte alls på en annan, är det sladdens eller TV'ns fel? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 19 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Och du skyller på ps3? lol *überfuskare, yahoo Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?! Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan. Om sladden funkar fint på en TV och inte alls på en annan, är det sladdens eller TV'ns fel? :o Troligtvis båda. Men nu vet jag hur jag ska fixa problemet =)Åker hem till morsan med ps3t imorrn, och ändrar om inställningarna så det blir compositkabel istället för HDMI. Sedan åker jag hem till farsan och ändrar till HDMI därfrån. Tråden kan låsas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Shitstation?! Eru dum?! Det äger alla konsoler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 (redigerat) Shitstation?! Eru dum?! Det äger alla konsoler!Ett bra exempel på en fanboy :) Något fel med inställningarna väl ;o [EDIT] Oopsidaisie, såg inte inlägget ovanför fanboy's. Redigerat 19 November 2009 av Quatix Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 Och du skyller på ps3? lol *überfuskare, yahoo Så det är inte PS3's/Sonys jävla fel att ingenting funkar? Lollololollolololololololollol??!?!?!??!?!?!?!?!??!?! Om jag har min HDMI-kabel hemma hos morsan, och sen har jag den hos farsan, så får jag inte fram nån bild, SÅ DET ÄR MITT FEL? Din dumma fan. Om sladden funkar fint på en TV och inte alls på en annan, är det sladdens eller TV'ns fel? :o Troligtvis båda. Men nu vet jag hur jag ska fixa problemet =)Åker hem till morsan med ps3t imorrn, och ändrar om inställningarna så det blir compositkabel istället för HDMI. Sedan åker jag hem till farsan och ändrar till HDMI därfrån. Tråden kan låsas. Du behöver inte göra det, man kan sätta på PS3:an på ett visst sätt då kommer en ruta upp. Där kan du ändra fast du har en HDMI sladd fast composite inställningar. Dock kommer jag inte ihåg hur det var :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 När du startar konsolen håller du inne ON knappen tills det piper två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Encoder Skrivet 19 November 2009 Rapport Dela Skrivet 19 November 2009 kanske olika upplösningar? Kanske den ena har 1080p och den andra bara 720? det är problemet tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.