Husko Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Hej skulle någon var snäll och hjälpa mig jag har ett problem med min kontroll. det är så att min kontroll går åt vänster sida bara hela tiden. Vad är felet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 försök och inte vara så våldsam.. Sen så är det svårt att fixa detta.. ny kontroll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 (redigerat) Om du startar din konsol samtidigt som du håller ner en knapp/ratt/spak blir den default, det löser du genom att koppla ur & in kontrollen vilket jag antar att du redan har prövat, så antingen kan du testa att spamma sönder några andra knappar och se vad som händer, annars är din kontroll nog screwed Redigerat 20 November 2009 av Hivee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 20 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 (redigerat) försök och inte vara så våldsam.. Sen så är det svårt att fixa detta.. ny kontroll. Jag har inte smällt till den eller nåt.. Behöver hjälp,, EDIT: Skitet funkar nu, tråden kan låsas. Redigerat 20 November 2009 av Husko Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
igglypuff Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Släng den och köp en ny, skitkvalité Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.