williamren Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Fan.. varenda tjej i min klass har piercing.. helt sjukt fult tycker jag. i magen, naveln :o Du är väll typ 13? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Fan.. varenda tjej i min klass har piercing.. helt sjukt fult tycker jag. i magen, naveln :o Du är väll typ 13? Japp, why?Varför undra du? I tungan också.. as många har piercing.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
williamren Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Fan.. varenda tjej i min klass har piercing.. helt sjukt fult tycker jag. i magen, naveln :o Du är väll typ 13? Japp, why?Varför undra du? I tungan också.. as många har piercing.. ;) Då är väll tejerna i din klass också 13, och man brukar inte direkt pierca sig när man är 13. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Jo. 6/10 har säkert, om inte mindre kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.