Gäst espion97 Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Om ni har det eller har spelat det så skriv vad ni tycker om det PS:Är redan på "world 5" :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Kört till World 3-5 so far ^^ Skitkul spel faktiskt. Dock lackar jag sönder när jag inte kommer förbi en del ibland XD dyrt var det dock, 649 kr! damn you Game =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Ska nog önska mig det i julklapp, älskade ju Ds versionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 20 November 2009 Rapport Dela Skrivet 20 November 2009 Bara jag som tycker att det är svårare än ds versionen? Sitter fast på sista slottet i värld fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst espion97 Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Jag har klarat det nu :D och då låser man upp w9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teofusk Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Bara jag som tycker att det är svårare än ds versionen? Sitter fast på sista slottet i värld fyra. håller med! Det var mycket svårare, inte i första värden men sen i 2 så blir det svårare(har knappt fått spela). Men ett tips, Spela 2playerläget, det är urkul när man lärt sig samarbeta(spelar med lillebrorsan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZXC Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Jag har klarat det nu :D och då låser man upp w9 No spoilers here <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) Testade hos en kompis, var skit kul så jag funderar på att köpa spelet. Det är väldigt dyrt dock :( Redigerat 22 November 2009 av SnuffZieZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chilla Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Det är väl inte dyrare än något annat spel? Om man köper spel på Game eller Åhlens så skyll dig själv haha. Den kostar ju 529:- i Webhallen till exempel. Vem tusan köper spel för 649:-? Alla vet att man kan hitta spelet för garanterat 599:- i någon annan affär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fan att det inte kom till Nintendo DS. ]: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Fan att det inte kom till Nintendo DS. ]:New Super Mario Bros Wii :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Det är väl inte dyrare än något annat spel? Om man köper spel på Game eller Åhlens så skyll dig själv haha. Den kostar ju 529:- i Webhallen till exempel. Vem tusan köper spel för 649:-? Alla vet att man kan hitta spelet för garanterat 599:- i någon annan affär. Orkar inte vänta på beställningen och så vidare. Och dessutom så köper jag det gärna för 649 kr, för det är så värt det. Så priset spelar ingen roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.