Johnossi Skrivet 16 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2010 Är i värld 5. Orkar inte, för jag tattar mig bara hela tiden, men funderar på att köra det imorgon så mycket som möjlig för att komma längre ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
4dd3aCiD Skrivet 25 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2010 (redigerat) Tyckte att det var ett väldigt lätt spel. Klarade ut det på en dag. Som roligast är det när man lirar 3-4 st och bara kastar runt varandra ;) Ett riktigt bra spel är ett spel som man skrattar åt när man dör. Det här spelet har just den roliga känslan. Redigerat 25 Januari 2010 av 4dd3aCiD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Johnossi Skrivet 26 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2010 Värld 9-1 nu :3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
skrompf Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 hehe har tagit precis allt i hela spelet, klarat alla banor och tagit alla star coins. det tog ca 1 månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 18 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2010 Köpte det för några dagar sen och det var rätt så bra men New Super Mario Bros var bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariofan96 Skrivet 2 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2010 Fan att det inte kom till Nintendo DS. ]: New Super Mario Bros Wii :P Jamen, jag menar att de kunde gjort spelet till båda konsolerna. då skulle det bara vara konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Mars 2010 Jag har spelat det och det var inget märkvärdigt med det... Som alla andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 28 Mars 2010 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2010 (redigerat) Det blir ju mycket roligare när man klarat värld 2. Spelet var en besvikelse tills jag kom till värld 3. Redigerat 28 Mars 2010 av Entropia Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joakim10 Skrivet 30 April 2010 Rapport Dela Skrivet 30 April 2010 (redigerat) innan stod det att jag hade klarat hela spelet men jag trodde ni snacka om new super mario bros(till ds)sorry :blush: Redigerat 17 Juli 2010 av joakim10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.