Harold Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Köpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :S haha, ska pröva Kankse inte händer för alla, min kompis pröva och han fick ingen lakritssmak Du råkade nog äta en lakrits också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jote Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Att dricka vatten direkt efter att man ätit kiwi, det smakar rätt konstigt. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Äter man en cheeseburgare och sedan glass i munnen, så smakar det som chips. ^^ Jag skojar inte... =p Det har jag med gjort! xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MonkeyPants Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Annars gillar jag cola med mjölk. Människor jag får att prova det tycker det är snuskigt, men min morsas arbetskamrater tycker det är trevligt, lol.smakade ju typ som oboy 0_o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Annars gillar jag cola med mjölk. Människor jag får att prova det tycker det är snuskigt, men min morsas arbetskamrater tycker det är trevligt, lol.smakade ju typ som oboy 0_o Är du helt konstig i bollen. Det smakar ju INTE som choklad... ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Annars gillar jag cola med mjölk. Människor jag får att prova det tycker det är snuskigt, men min morsas arbetskamrater tycker det är trevligt, lol. smakade ju typ som oboy 0_o Är du helt konstig i bollen. Det smakar ju INTE som choklad... ._. Smakar äldre herre med inslag av mjäll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ankdamm Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Julmust och Vispgrädde hade en unik halv-god smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Bearnaisesås i hamburgare. Inte så konstigt men det är gott :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Först äter man polkagris. Sedan dricker man kaffe. resultat: Smakar skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Först äter man polkagris. Sedan dricker man kaffe. resultat: Smakar skit. Så du brukar äta skit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Teozac Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Matlagningens haxx! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ponta500 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 (redigerat) om du är på bk blanda cola, fanta och sprite i din mugg och drick. smaken: det smakar som diskmedel luktar. Redigerat 30 November 2009 av ponta500 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.