Northwest Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) dom gula sura godis mattorna smakar som ny lagd asfalt luktar. ;: Redigerat 23 November 2009 av Motard4life Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 dom gula sura godis mattorna smakar som ny lagd asfalt luktar. ;:=ODet måste jag pröva. Nylagd asfalts lukt är en av favoriterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Om man tar kaviar på mjukst, ost och tomat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 så händer vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 bricks shall be shat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Nästa gång ni sticker till Mc Donalds eller nått sånt, och ni ska ta ketchup till pommesen häll då 2 sånna små ''påsar'' peppar eller vad det heter :P, på ketchupen och 1 ''påse''.... salt på ketchupen och blanda det, sen ta en pomme i ketchupen så smakar det skit gott xD kallar det för ''Pouya The Ketchup'' Xd aja förlåt för min stavning/svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Jag tycker om att äta mjukglass (vanilj) och pommes samtidigt. :huh:Ja testade det också, smakar ju bra.Annars har jag kört på pommes jag doppar i milkshake, inspiration från amerikanska filmer ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Nästa gång ni sticker till Mc Donalds eller nått sånt, och ni ska ta ketchup till pommesen häll då 2 sånna små ''påsar'' peppar eller vad det heter :P, på ketchupen och 1 ''påse''.... salt på ketchupen och blanda det, sen ta en pomme i ketchupen så smakar det skit gott xD kallar det för ''Pouya The Ketchup'' Xd aja förlåt för min stavning/svenska Min farsa har gjort det i 20 år och flera polare gör likadant. Det är inte 'konstigt' med peppar i ketchupen. Jag tycker om att äta mjukglass (vanilj) och pommes samtidigt. :huh:Ja testade det också, smakar ju bra.Annars har jag kört på pommes jag doppar i milkshake, inspiration från amerikanska filmer ;) Det där låter bara som att du förstör milkshaken med salt. :P Annars gillar jag cola med mjölk. Människor jag får att prova det tycker det är snuskigt, men min morsas arbetskamrater tycker det är trevligt, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 så händer vad? Så är det en konstig smakupplevelse så händer vad?Så är det en konstig smakupplevelse Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Köpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Köpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :Shaha, ska pröva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Köpte en life energy idag och en påse chips, först åt jag upp chipsen sen drak jag life energyn, sen efter ett tag smakade det lakrits :Shaha, ska pröva Kankse inte händer för alla, min kompis pröva och han fick ingen lakritssmak Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.