Gäst EmoNerdChild Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 om du är på bk blanda cola, fanta och sprite i din mugg och drick. smaken: det smakar som diskmedel luktar. Tar man inte sprite, utan bara blandar cola och fanta blir det en black orange. =) Det är skit gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Smakade på Dr. Pepper idag för första gången av en i min klass, tyckte den var riktigt god. Men nu när jag vart och köpt en var den inte alls god... gick knappt att dricka :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Han/hon hade kanske spottat i den så att det smakade gott? =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Dr. Pepper är god som fan. Men däremot Kaffe Cola är inte så smaklig, haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Tugga mintuggummi och sedan äta en bit av en marabou och dricka cola... Sämsta smakupplevelsen nånsin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 Halstablett och tandkräm :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 tandkräm och yoghurt :yucky: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Tandkräm och juice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Tandräm + vadsomhelst smakar skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Inte borstat tänderna på en vecka. Då har man en förjävlig smak i munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst EmoNerdChild Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Nää. Har gått i en hel månad utan att borsta tänderna (för länge sedan), inget speciellt hände med min mun. =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Nää. Har gått i en hel månad utan att borsta tänderna (för länge sedan), inget speciellt hände med min mun. =P Du borde ha fått tandlossning, eller åt du inga sötsaker då? En tandlossning brukar ske efter en vecka ungefär om du äter normalt mycket socker. Om ni undrar hur jag vet det här, så är det för min mamma är tandläkare och hon säger det alltid när jag inte borstar tänderna :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.