TuggaBananWTF Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Hej! Jag undrar vad ni på fuska tycker om mina teman som jag gör i Sony ericsson Theme maker 4.0 http://p.mobile9.com/master_vicke/gallery/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Själva layouterna var inte snygga. Mest bara en snygg bakgrundsbild du lagt till. Men annars så tycker jag inte att du ska göra en tråd om dina teman, som Theme Maker i stort sett gör åt dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Money Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Nice, är det du som är mastervick? Jag har ett par av dina teman. Den där Vista teman... Fungerar klockan och bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 tyckte inget tema såg bra ut, enda snygga var skärmsläckarenm, gjorde du den själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Inte så att du kan göra teman till "Windows Mobile" telefoner? Har en sån här, kan du fixa ett tema till den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Inte så att du kan göra teman till "Windows Mobile" telefoner? Har en sån här, kan du fixa ett tema till den? Går det ens? För övrigt så såg dina teman helt okej ut. Dock så är sidan du är medlem på jävligt bra när det gäller att skaffa roliga grejer till telefonen. Men du får nog mera publicitet med dina teman på zedge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.