Hoppa till innehåll

Psp Nedgradering.

Rekommendera inlägg

Skrivet

Okej så jag hade mitt PSP uppe på min hylla och så kom min hund och skulle absolut leka inne i mitt rum, så hunden snurrar runt några varv och sen träffar den min hylla ( det är ingen liten hund utan det är en schäfer ) och mitt psp ramlar ner och skärmen sprack, efter som jag hade flashat det med chickHEN och custom firmware enabler så var det ju bara att hålla in power knappen så knäpptes flashen av, så jag gjorde det.

Nästa idag åkte vi nyss till elgiganten och fick ett nytt, fast det blev ett psp 3004 med 6.00 :(

Går det att nedgradera version 6.00?

Skrivet

Okej så jag hade mitt PSP uppe på min hylla och så kom min hund och skulle absolut leka inne i mitt rum, så hunden snurrar runt några varv och sen träffar den min hylla ( det är ingen liten hund utan det är en schäfer ) och mitt psp ramlar ner och skärmen sprack, efter som jag hade flashat det med chickHEN och custom firmware enabler så var det ju bara att hålla in power knappen så knäpptes flashen av, så jag gjorde det.

Nästa idag åkte vi nyss till elgiganten och fick ett nytt, fast det blev ett psp 3004 med 6.00 :(

Går det att nedgradera version 6.00?

nej det går inte hacka psp 6.00 men du kan upgradera till firmware 6.10. för att jag tror dom håller på med ett hack till 6.10.

Skrivet

Har kollat på youtube och såg en video där en kille använder ett pandora batteri och ett MMS (magic memory stick) till sin 6.00 och nedgraderade till 3.80 M33. Men det var många som hade kommenterat och skrivet att deras psp's hade blivet brickade så jag vet inte om jag ska göra det eller inte.

Skrivet

PSP:n i den videon var en 1000/2000. Det går inte att flasha 3000 med pandora.

Skrivet

Ok, kanske får byta den här mot en 2000 av någon på blocket då. :/

Skrivet

sök i blocket efter en psp 2000 eller psp fat. och medans du letar kan du sälja din gamla om du hittar en psp 2000 eller fat.

Skrivet

sök i blocket efter en psp 2000 eller psp fat. och medans du letar kan du sälja din gamla om du hittar en psp 2000 eller fat.

Det var ju det han skulle göra -.-' Vilket onödigt inlägg, precis some detta är :P
Skrivet

Yes fick det sålt idag! :) Men vet ni vad det är för versioner på games psp konsoler?

• Skapa ny...