zkAro Skrivet 21 November 2009 Rapport Skrivet 21 November 2009 (redigerat) Tjena! På senaste tiden när jag har startat Windows Movie Maker och importerat filmer/videos så kommer det upp en intsallation som säger att jag behöver DocumentViewer (HP Program) eller något. Och det laddar och sen kommer det upp var jag ska lägga den vilket är i c:\program\hp och sen skulle den läggas i några till mappar fast kommer inte ihåg namnen. Men iaf, när jag klickar OK står det typ att det inte funkade, och det står att jag kan testa att leta upp en existerande DocumentViewer mapp (som vi har, men vet inte vad man ska göra med den och sen finns det 2 olika installationsprogram som inte fungerar i den :P) och göra något med den och sen kommer det upp att man kan lägga till DocumentViewer genom en CD som man fick med eller något (fast har ingen DocumentViwer CD, bara en som återställer allt på datorn). kanske var en liten krånglig text men kort förklarat så funkar inte documentviewer att installera, fast vi har tydligen Documentviewer på datorn... Har läst på Hp's hemsida om 2 olika vägar att få det att fungera men ingen av dom funkar (fast den ena fattade jag inte redigt)... Vill gärna veta hur man kan fixa det, och behöver man egentligen detta HP programmet på datorn, det var typ ett HP imaging photo program eller något stod det. tack på förhand :) Redigerat 22 November 2009 av Necromancer Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.