Touchmagic Skrivet 21 November 2009 Rapport Dela Skrivet 21 November 2009 Tja, undrar om AC2 är värt pengarna, 499 eller 599 kommer inte ihåg. har sett vissa gameplay på youtube och det ser rätt kul ut. eftersom vissa trackar ner på det första så undrar jag om tvåan är lika dålig eller mycket bättre? vad tycker ni?`är det värt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) Jag tycker att det är riktigt kul. Kanske lite ful grafik i prat scenerna, men annars grym miljö, cool in-game grafik osv. Ja, det är värt att köpa. Redigerat 22 November 2009 av 95alexander95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Jag tycker att det är riktigt kul. Kanske lite ful grafik i prat scenerna, men annars grym miljö, cool in-game grafik osv. Ja, det är värt att köpa.Tack för svaret, kan man spela online? även om man inte kan så ska jag önska mig det till jul ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) Jag tycker att det är riktigt kul. Kanske lite ful grafik i prat scenerna, men annars grym miljö, cool in-game grafik osv. Ja, det är värt att köpa.Tack för svaret, kan man spela online? även om man inte kan så ska jag önska mig det till jul ^^ Nepp, bara singleplayer. Men det är ändå jävligt bra imo B) Redigerat 22 November 2009 av Corndog Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 (redigerat) Jag tycker att det är riktigt kul. Kanske lite ful grafik i prat scenerna, men annars grym miljö, cool in-game grafik osv. Ja, det är värt att köpa. Tack för svaret, kan man spela online? även om man inte kan så ska jag önska mig det till jul ^^ Nepp, bara singleplayer. Men det är ändå jävligt bra imo B) okej tack :P Redigerat 22 November 2009 av NoSight Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sinclair Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Om du gör de mesta i spelet så får du en enspelar-kampanj på 20 timmar eller mer. :kung: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Touchmagic Skrivet 24 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Om du gör de mesta i spelet så får du en enspelar-kampanj på 20 timmar eller mer. :kung:vet ^^ låter riktigt nice ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.