Ankdamm Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Är jag den ända som reagerade mer på att han laddar ner torrents än reklamen? Nä, det första jag såg var också torrents, sen såg jag Eddie Meduza :-P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Det är väll fuska som tjänar på reklamen. Ser den just nu :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Är jag den ända som reagerade mer på att han laddar ner torrents än reklamen?Tänkte mer på att Gamer är en väldigt dålig film Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Reagerade mest på google chrome... *suck* Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Inget fel på google chrome? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Såg denna reklam på fuska idag och tänkte att den var lite kul, ne men seriöst vad tänkte man med, tror de seriöst att det skulle finnas några girls på en spel community.HAHA lol, azerus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Det blir ju slumpvald reklam eller? Asså så länge fuska.se får in pengar på reklam spelar det ingen roll vilken :-/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 (redigerat) Har jag inte helt fel så är Fuska.se med i ett bannerutbyte där alla kan gå in och lägga ut sina bannrar mot att de själva har 2 stycken bannrar på sin egna sida, vilket är typiskt exempel här ovan. D.v.s. reklamen läggs slumpmässigt ut på olika sidor. Gah, kasst förklarat =/ Btw finns det 638 användare på Fuska.se som angivit Kvinna som kön. Samt 2798 användare som angivit Man som kön. Redigerat 23 November 2009 av CarlPhilip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Inget fel på google chrome?Gillar det inte. Funkar inte bra för mig. Kommer inte in på alla hemsidor och buggar sig. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 24 November 2009 Rapport Dela Skrivet 24 November 2009 Haha fick reklamen när jag kollade på inlägget här ;O Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Outsider Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Tyckte knappast att det var roligt, men det är bara jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Nej, det är inte bara du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.