Hoppa till innehåll

Vad föredrar ni mest?  

40 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Skrivet

Hej!

Jag vet att det finns många som gillar alla tre eller 2 av dom attack sätten lika mycket.

Jag tex gillar mest melee men tycker hyfsat om range!

Om ni bara fick välja en sak vad hade ni valt?

:D :rolleyes: :D

• Svar 42
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet

Melee och range.

"Vad föredrar ni mest?" och "Om ni bara fick träna 1 av dessa. Vilken hade ni valt?" innebär ju typ nästan samma sak eftersom man brukar träna det man föredrar.

Skrivet
"Vad föredrar ni mest?" och "Om ni bara fick träna 1 av dessa. Vilken hade ni valt?" innebär ju typ nästan samma sak eftersom man brukar träna det man föredrar.

Sant. Tänkte inte på det :-)

Skrivet

jag brukar träna meele men om jag bara fått en så hade jag valt magic för man kan skada mer med det

Du skadar mer med meele. Alla spells har begränsad skada, medans med melee, skadar du mer beroende på str lvl.
Skrivet (redigerat)

o javisst, jag kan inte skicka en meeler tillbaka till lumbridge med fire surge, jag skadar nog bara 35 med den

Redigerat av evokia
Skrivet (redigerat)

och vad händer om jag kastar en entangle först och sedan börjar anfalla, du kan inte slå tillbaka på hela 15 sekunder då?

plus att meele armour inte är bra på att stå emot magic attacker

Redigerat av evokia
Skrivet (redigerat)

ge dig, ´du kan inte anfalla med någon av´dom så länge du har en entangle på dig, och med fire surge kan man komma up i 37 med extreme pots

Redigerat av evokia
Skrivet

E du mage, ger du dig inte gärna på en range, för dom har hög magic def. Och desutopm brukar man använda anchient, för ice barrage fryser dig, och skadar mer än fire surge.

• Skapa ny...