GangstaLean Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Shoo! Asså jag är bra på det, jag kanske är lite bättre än vanliga människor som inte har tränat det Kan ni göra det? Tycker ni det är kul? Jag tycker det är Coolt! Parkour/Freeruning ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 låter farligt.. gillar inte att bråka med fysikenslagar^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Jag tycker att det är löjligt =/ Bara massa P10-or som springer omkring och tror att de är coola. Så, jag tycker nog mer synd om dig. Sen har det ju faktiskt blivit något i Frankrike, men det är ju att vänta när alla där har mentaliteten av en P10a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 äsch allt sånt där kan man ju uppleva i sina lucid dreams elr hur? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Det är kul att hålla på med... Det är inte Coolt, men det är bra att lära sig om man ska göra inbrott på en lagerbyggnad med staket m.m... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 äsch allt sånt där kan man ju uppleva i sina lucid dreams elr hur? ;) Så kan man ju å andra sidan säga om allt, och i så fall så är väl livet knappat värt att leva ;( I övrigt är Parkour lite fånigt, men coolt att titta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Har utövat en del parkour, Gjorde iallafall det i somras, Tycket jag blev ganska duktig och sånt, Har dock inte gjort det på ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Har utövat en del parkour, Gjorde iallafall det i somras, Tycket jag blev ganska duktig och sånt, Har dock inte gjort det på ett tag.Du kanske växte upp? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Jag kan göra wallflip, backflip, king vault (tror jag den heter eller kong vault :S) och lite mer saker, men jag kuttar inte omkring och gör det utan tycker det är kul hemma på sommrarna när det är tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Har utövat en del parkour, Gjorde iallafall det i somras, Tycket jag blev ganska duktig och sånt, Har dock inte gjort det på ett tag.Du kanske växte upp? xD Varför kan man inte göra parkour när man är större?Ser absolut inga fel i det. Jiyu: Kong vault heter det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Har utövat en del parkour, Gjorde iallafall det i somras, Tycket jag blev ganska duktig och sånt, Har dock inte gjort det på ett tag. Du kanske växte upp? xD Varför kan man inte göra parkour när man är större?Ser absolut inga fel i det. Jiyu: Kong vault heter det :) Aha, okej ^^ De tycker väl att det är fjantigt att springa runt i city, vilket jag kan hålla med om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Har utövat en del parkour, Gjorde iallafall det i somras, Tycket jag blev ganska duktig och sånt, Har dock inte gjort det på ett tag.Jag med. Vi har ju snackat om det xD Och jag har itne gjort det på ett tag heller. PGA att jag inte orka för min fucking astma xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.