Gäst pong218 Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Jag gör en video, då min förra gmod top 10 blev rätt stor och växer fortfarande men den var lite amatörig av sig. Så nu gör jag en mer profssig men måste då göra en vid på de tio bästa addonsen.Så har du något att tillägga /ändra. Så kolla på min lista och svara med vad du tycker! Kategorin för denna lista är Top 10 gmod addons you must have! Helst inga onödiga svar som pistoler som skjuter bollar då dem inte är användbara i garrysmod egentligen. Okej dem kan vara roliga men dem är inte så proffssiga! 1. Wiremod 2. PHX III 3. EasyPrecision 4. Smartsnap 5. Advanced Duplicator 6. Weight STool 7. Buoyancy Tool 8. New doors stool 9. Keypad 10. Conna's Tools Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 1. Wiremod (ofc) 2. Phx 3. Tiled 4. Stacker (Bra när man har lärt sej hur den funkar) 5. SmartSnap 6. Advanced Duplicator (ofc) 7. Weight och Buoynacy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst pong218 Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 1. Wiremod (ofc) 2. Phx 3. Tiled 4. Stacker (Bra när man har lärt sej hur den funkar) 5. SmartSnap 6. Advanced Duplicator (ofc) 7. Weight och Buoynacy Tiled ingår nuförtiden med PHX III , Och stacker är ganska okej , men Easy precision ersätter den och gör kanterna mycket rakare enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Stacker funkar gör bara perfekt om man kollar precis mot norr, syd, väst och öst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Måste rekommendera Hover board tool, har haft mycket kul med den. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
martin laesker Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Måste rekommendera Hover board tool, har haft mycket kul med den. :) tja du hur hämtar jag cs plugins Hover board tool hittar den inte skicka länk bror Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 1. Wiremod 2. Phx 3 3. Phx 2 4. Phx 1 5. Spiderman gamemode 6. Last stand gamemode Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 31 December 2009 Rapport Dela Skrivet 31 December 2009 Jag håller på att spela på nån "perp" server (Pulsar Effect Role Playing tror jag). Ingen aning vad de har för addons men det är kul :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg