KuroKaktus Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Om jag skulle göra det på game i Linköping skulle jag faila totalt för att nästan alla som jobbar där vet vem jag (pappa och min bror) är xD Är typ bara 1 som inte vet det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Jag undrar hur man ska säga om man är i en affär och så vill man få något gratis. kan ni också säga hur man kan pruta på ett bra sätt utan att vara jobbig och utan att säljre känner att han rent ut sagt vill skjuta ett skott i huvet. har testat flera gånger men aldrig lyckats Lockerz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Stora företag kommer du aldrig lyckas pruta ner priset 20% på. När jag köpte min Dator (10kkr) hos Onoff fick jag inte ens med musen (400kr), för han "kunde" inte släppa med den... Vi fick våran dator 1000kr billigare. Kontakter B) Jiyu: Lycka till! De fyller på deras saker kanske 1 gång i månaden, och då tar det slut på ca 10 minuter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 Stora företag kommer du aldrig lyckas pruta ner priset 20% på. När jag köpte min Dator (10kkr) hos Onoff fick jag inte ens med musen (400kr), för han "kunde" inte släppa med den... Vi fick våran dator 1000kr billigare. Kontakter B) Jiyu: Lycka till! De fyller på deras saker kanske 1 gång i månaden, och då tar det slut på ca 10 minuter. Jo. Jag vet, men det var bara ett förslag^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntonR Skrivet 23 November 2009 Rapport Dela Skrivet 23 November 2009 kan ni också säga hur man kan pruta på ett bra sätt utan att vara jobbigGå på prutskola! ;) [Länk] Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Torcida Skrivet 25 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 kan ni också säga hur man kan pruta på ett bra sätt utan att vara jobbigGå på prutskola! ;) [Länk] den var ju rätt bra ska pruta som sen huligan i alla affärer jag kommer till Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Du kommer aldrig lyckas pruta på tex "Elgiganten", Onoff, Siba och dem där. På tobaksaffär lyckas du kanske med 2 kr billigare men inte mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 http://4.bp.blogspot.com/_GuW17LIbbEU/ScjYHD75wCI/AAAAAAAAAIo/jrNL7xrh10o/s400/polar-bear-face-palm_thumbnail1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.