saverty Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 (redigerat) Jaja alla förstod ju att ettan skulle vara lite bättre grafikmässigt än tvåan men det bortser ju inte faktan att spelet ser jävligt bra ut för att vara ett multi spel. :P Redigerat 25 November 2009 av saverty Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Garone jag vet att de kommer till PS3 och Xbox 360.. Och använder CryENGINE 3.. Det jag menade var att du sa att de kommer göra spelet sämre på PC bara för de släpps på PS3 och Xbox 360. Varför? och jag vill ha en skriftlig länk på där de säger att PC versionen inte kommer vara "vad den kunde varit", pga PS3 och Xbox 360. De vad de jag leta efter :P Eller har jag missförstått dig nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Garone jag vet att de kommer till PS3 och Xbox 360.. Och använder CryENGINE 3.. Det jag menade var att du sa att de kommer göra spelet sämre på PC bara för de släpps på PS3 och Xbox 360. Varför? och jag vill ha en skriftlig länk på där de säger att PC versionen inte kommer vara "vad den kunde varit", pga PS3 och Xbox 360. De vad de jag leta efter :P Eller har jag missförstått dig nu? Det är faktum att PC versioner av spel inte blir lika bra när mer jobb läggs ner på konsol versionerna ( konsol är där de stora pengarna finns i spelindustrin atm. ) Kolla bara på Far Cry 2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangstaLean Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Jag ska inte köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 (redigerat) Jag ska inte köpa detJag kommer nog köpa det, eftersom Crysis är ett väldigt bra spel. Nån som har ett realesedatum? Eller iallfall på ett ungefär, typ om det kommer hösten 2010, eller. Redigerat 25 November 2009 av Jiyu Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Enligt Gamereactor släpps det någon gång under 2010. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Garone jag vet att de kommer till PS3 och Xbox 360.. Och använder CryENGINE 3.. Det jag menade var att du sa att de kommer göra spelet sämre på PC bara för de släpps på PS3 och Xbox 360. Varför? och jag vill ha en skriftlig länk på där de säger att PC versionen inte kommer vara "vad den kunde varit", pga PS3 och Xbox 360. De vad de jag leta efter :P Eller har jag missförstått dig nu? Det är faktum att PC versioner av spel inte blir lika bra när mer jobb läggs ner på konsol versionerna ( konsol är där de stora pengarna finns i spelindustrin atm. ) Kolla bara på Far Cry 2... Bra poäng. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Crysis är överskattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Verkligen inte. (Allafall inte Crysis till PC) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Crysis är överskattat. Brukar komma från dem som inte kunnat köra Crysis på sin dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
insanity Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 njaa,,gillade inte det till pc så mycket. var inte så kul o var rätt buggigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Crysis är överskattat. Brukar komma från dem som inte kunnat köra Crysis på sin dator. Jodå, kör det på medium. Blir långtråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.