Hoppa till innehåll

Crysis

Encoder

Rekommendera inlägg

• Svar 26
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Garone jag vet att de kommer till PS3 och Xbox 360.. Och använder CryENGINE 3..

Det jag menade var att du sa att de kommer göra spelet sämre på PC bara för de släpps på PS3 och Xbox 360.

Varför? och jag vill ha en skriftlig länk på där de säger att PC versionen inte kommer vara "vad den kunde varit", pga PS3 och Xbox 360.

De vad de jag leta efter :P

Eller har jag missförstått dig nu?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det jag menade var att du sa att de kommer göra spelet sämre på PC bara för de släpps på PS3 och Xbox 360.

Varför? och jag vill ha en skriftlig länk på där de säger att PC versionen inte kommer vara "vad den kunde varit", pga PS3 och Xbox 360.

Det är faktum att PC versioner av spel inte blir lika bra när mer jobb läggs ner på konsol versionerna ( konsol är där de stora pengarna finns i spelindustrin atm. ) Kolla bara på Far Cry 2...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska inte köpa det

Jag kommer nog köpa det, eftersom Crysis är ett väldigt bra spel.

Nån som har ett realesedatum? Eller iallfall på ett ungefär, typ om det kommer hösten 2010, eller.

Redigerat av Jiyu
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Det är faktum att PC versioner av spel inte blir lika bra när mer jobb läggs ner på konsol versionerna ( konsol är där de stora pengarna finns i spelindustrin atm. ) Kolla bara på Far Cry 2...

Bra poäng. ;)
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...