Hoppa till innehåll

Mag

Nazar

Rekommendera inlägg

Jag tror MAG kommer vara bättre än MW2.

kanske lite gran för att man kan göra egen gubbe. och den sög lite för att den är som ett internet spel aså mmforgs eller vad de nu heter sånt hatar jag.

Så du menar att MAG kommer vara bättre än MW2 för att man kan göra en egen gubbe? Herregud.

Och MW2, ja, det är mest multiplayer som gör spelet.

jag sa litegran suris och cod mw2 är för campers bara så du vet så den kanske äger cod mw2.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jag tror MAG kommer vara bättre än MW2.

kanske lite gran för att man kan göra egen gubbe. och den sög lite för att den är som ett internet spel aså mmforgs eller vad de nu heter sånt hatar jag.

Så du menar att MAG kommer vara bättre än MW2 för att man kan göra en egen gubbe? Herregud.

Och MW2, ja, det är mest multiplayer som gör spelet.

jag sa litegran suris och cod mw2 är för campers bara så du vet så den kanske äger cod mw2.

Om all campade på MW2, hur många kills skulle det bli? Inga, precis. Jag rushar alltid på MW2, jag är inte den som sitter i ett hörn med en Heartbeat Sensor-Scar.

Men MW2 suger iallafall, det är så jävla laggigt. Var nyss bakom en vägg, så skjuter killen runt väggen. Värmesökande kula elr nåt måste IW installerat i skiten.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

har fått tag på mag-beta-kod nu. Ska spelas ikväll ;)

Får man fråga vart då?

lätt. gå in påhttp://http://psnbeta.us.playstation.com/MAG/BetaVoucher.php logga in med din användare fast du måste göra ett amerikanskt account sen loggar du bara in.sen visar dom resten.

postar koden på mag betan. vi får se vem som hinner få den först! EPFH-D7BA-2FCT ta den!. jag kan fixa flera stycken.

skynda på är det ingen som vill ha den??!?!?! den står ju där ta den bara!

Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nice, tack för koden. Spelar man med övriga europa om man är inloggat på sitt EU konto även fast man laddade ner betan med sitt USA konto?

det går inte spela på eu accounten för att den funkar bara för usa konton.men man kan ändå spela med dom som är europa typ fast man har ett usa konto det är flera stycken som har skaffat ett usa konto för att få mag beta men dom bor inte i usa. och man måste skriva in koden när man är inloggad på ett amerikanskt konto du går bara in på reedem codes sen skriver du där. kom ihåg man kan inte skriva in koden på ett eu konto. Redigerat av ps3games
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du MÅSTE ladda ner spelet på ett US-account. Men då du laddat ner det ifrån us så kan du installera det på eu-psn (även us om du nu så vill) och spela på Europa-PSN.

Så Ps3games är fel ute.

de är du som är fel ute du har inte ens provat säkert betan. man måste köra på us account fattar du det. för att jag provade på eu men den sa fungerar endast till us account. så de du som har fel. och det finns mag beta för eu jag tror du menar den men jag menade amerikanskt beta som inte funkar på eu account fattar du det?.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Laddade ner betan på mitt USA konto och spelar på mitt EU konto. Fungerade hur bra som helst.

ps3games: Snälla, lägg ner attityden. Ingen tycker det är roligt att diskutera saker med någon som skriver sakar som fattar du det.

jag bara sa att det inte fungerar. och du ska igentligen tacka mig flera gånger för att jag gav ut nyckeln.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...