Gäst CarlPhilip Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Ladda ner SIW, Tryck på Motherboard, Klistra in det som står där. Länk:http://www.gtopala.com/ Hans dator funkar ju inte -.- Öppna burken och se om det står något på moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Ladda ner SIW, Tryck på Motherboard, Klistra in det som står där. Länk:http://www.gtopala.com/ Hans dator funkar ju inte -.- Öppna burken och se om det står något på moderkortet. Doh, My mistake, Glömde helt bort det :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 25 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Jag vet inget om hur man öppnar själva datorn eller nånting... När du startar datorn spamma F11 för System Recovery, detta gör du för att omformatera den. Detta funkar på den flesta. OBS: Detta tar bort allt från datorn och också rensar all virus som kommit till mjukvaran. Går ej detta så kan du ej lösa det på det sättet. Känner du nån som e duktig på datorer så kan du ju be han rota runt i den, och kanske byta RAM, hårddisk eller vad det nu e som har pajat. Men detta ska jag ej gå in på :) Annars e det service som gäller gissar jag. Lycka till! Hur gör jag detta? Trycker jag bara på F11 när meddelandet kommer upp? Kommer det upp någon "ånger-skylt" eller sätter det igång direkt? Förklara lite mer... Vill gärna veta vad jag gör så det inte händer något ännu knasigt..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 25 November 2009 Rapport Dela Skrivet 25 November 2009 Vad är det för modell på datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Vad är det för modell på datorn?XP? om det var det du menade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Vad är det för modell på datorn?XP? om det var det du menade.. jag tror han menade märket på själva datorn, inte operativ systemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 dell, hp, acer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fender Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jag menade märket och modell. ;) Men om du vet vart hårddisken sitter så är det nästan bara att skruva upp luckan för den och ta ut, sen in med nya. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jag menade märket och modell. ;) Men om du vet vart hårddisken sitter så är det nästan bara att skruva upp luckan för den och ta ut, sen in med nya. Fujitsu har jag.. om det är ett märke.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Jag menade märket och modell. ;) Men om du vet vart hårddisken sitter så är det nästan bara att skruva upp luckan för den och ta ut, sen in med nya. Fujitsu har jag.. om det är ett märke.. det är ett märke, har själv samsung på min. dom är väl inte så kända för att sälja datorer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 27 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Jag menade märket och modell. ;) Men om du vet vart hårddisken sitter så är det nästan bara att skruva upp luckan för den och ta ut, sen in med nya. Fujitsu har jag.. om det är ett märke.. det är ett märke, har själv samsung på min. dom är väl inte så kända för att sälja datorer Nja. Jag har nog mer hört Samsung inom tv-apparater :P men vet någon hur jag ska kunna fixa datorn?? Måste ju finnas något sätt...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
msa Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 installera om windows, elr så köp en ny data om den är gammal "Har försökt att formatera men det går ej" han skev ju att det inte gick, läs ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.