ArgSnickare Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Better :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Det här kan diskuteras lång in på natten. :P Athlon2 X4 är egentligen en vassare cpu men avsaknaden av L3 cache emot Phenom2 kan göra en smått skillnad i spel och osv. Sammanfattat kan man säga att phenom2 är mer lämpat för spel medan Athlon2 mer för videoredigering osv. Helt upp till en själv alltså för priset är dryga det samma. Vad ni än TC tar så känner jag att ja vill skrika ut: inte Ace!... Är det nånting jag hör ofta är det hur människor gnäller på att deras nätagg inte funkar och ni kan ju gissa vad dem sitter på. Men nu till någon helt annan sak. Citera gärna vart jag sagt att ma inte kan det.. =) Det lät bara som om du inte förstod vad jag menade. Det var därför jag uttryckte mig lite mer utvecklat :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Citera gärna vart jag sagt att ma inte kan det.. =) Det lät bara som om du inte förstod vad jag menade. Det var därför jag uttryckte mig lite mer utvecklat :) Jag är inte 12 =) Det jag syftade på med "Wut?" var det här: Nej nej det går helfint med 5-6k smile.gif Passade inte in i sammanhanget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.