Windnoob Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 Skriv bara att du inte gillar att snacka med andra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 29 December 2009 Rapport Dela Skrivet 29 December 2009 (redigerat) Man kan ju gå in på rs2bot.com Det är gratis. Redigerat 29 December 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lasse99999 Skrivet 5 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2010 Jag har letat och letat bottar länge men tillslut så hittade jag en som kostar pengar men min morbror crackade den så att den funkar gratis, ni kan ladda ner den här om ni vill :D http://rapidshare.com/files/383954172/RS_Bot.exe.html Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Ett tips är en bot som heter kbot.info riktigt bra och snygg bot. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nissebils Skrivet 6 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2010 Ett tips är en bot som heter kbot.info riktigt bra och snygg bot. botade me den förut när rsbot.org var borta. men jag botar med rsbot.org's nu för det finns större urval av scripts där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 19 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2010 robotzindisguise är najs :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viking99 Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Jag vill prova men jag behöver en bot kan någon ge hemsida?? :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Jag vill prova men jag behöver en bot kan någon ge hemsida?? :DDet finns en som heter www.powerbot.org.Men bumpa inte en 1 års gammal tråd. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 16 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2011 Powerbot är skit och borde dö. Nu finns en bättre bot, RSBuddy.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeRoZ Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Powerbot är skit och borde dö. Nu finns en bättre bot, RSBuddy.comKör med rsbuddy nu den är riktigt bra! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturk Skrivet 18 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2011 Kör med rsbuddy nu den är riktigt bra!Och den kommer fasen bli bättre. Fler och fler inser fakta nu och lämnar PB, medan Paris's rövslickare ännu är kvar. Jacmob är en sjuhelvetes programmerare och vet vad han gör och är inte pengagirig. RSBuddy kommer förhoppningsvis går långt. Nu har de även ett häpnadsväckande 10Gbit nätverk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 19 Februari 2011 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2011 Själv tycker jag att EpicBot är bra. finns gratis och betalnings script. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg