laynus Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Hej just nu är jag i kris av en ny text editor! Det är bra fall den är anpassad för programmering te.x med text rad numer. ska vara helt gratis! Ett plus i kanten är fall den har inbyggd ftp client också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Notepad++ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Notepad++de har jag just nu men det håller typ på att gå sönder helt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Crazyshit Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Notepad++de har jag just nu men det håller typ på att gå sönder helt.. Vad menar du?Det är det bästa textredigeringsprogrammet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Notepad++ de har jag just nu men det håller typ på att gå sönder helt.. Vad menar du?Det är det bästa textredigeringsprogrammet. varje gång jag startar det så förstörs config.xml typ <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Kolla om du hittar något här. Långt ner står det vilka som har stör för FTP. http://en.wikipedia.org/wiki/Comparison_of_text_editors Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.