Gäst CarlPhilip Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Tjenare. Köpte precis ett nytt headset, men micken fungerar inte. Har testat ganska många saker. Någon som vet något jag behöver göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Du kan ju börja med att berätta vilket headset du har köpt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 http://us.creative.com/products/product.asp?product=16337 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 beställde du den från amerika? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 beställde du den från amerika?Nej jag köpte dem på Dreamstore här på Dreamhack. Det där var första länken när jag googlade på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Hm, har du kopplat in allt rätt? Är det med sladd eller USB-uttag som den är kopplad till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Hm, har du kopplat in allt rätt? Är det med sladd eller USB-uttag som den är kopplad till?Vanliga 3,5mm sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Har du lagt in sladden i den gröna insticks-modulen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 (redigerat) Har du lagt in sladden i den gröna insticks-modulen? Den gröna är ju ganska oväsentlig eftersom det är den rosa som går till micken... Men den rosa sitter rätt. Testade i min kompis dator också. Redigerat 27 November 2009 av CarlPhilip Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Sitter micken ordentligt på headsettet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 har du sat på micken? På mitt headset finns det en ¨av¨ och på knapp (på sladden) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Jodå. Micken ska vara fast ordentligt, den är på, den ger utslag när jag stänger av och sätter på den, men inget annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.