Satisfaction Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 (redigerat) Har hela Halo storyn, men saknar Halo 2. Eller alltså, jag har Halo 2 för Windows Vista liggande, och om jag haft det vid mig just nu hade jag inte gjort den här tråden. Förra datorn var för dålig helt enkelt. Anyway, sitter nu på en HP Dv5-2055, och undrar, Fungerar t.ex Halo 2 som är gjort för vista, på Windows 7? Får ett felmeddelande Redigerat 28 November 2009 av Satisfaction Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 27 November 2009 Rapport Dela Skrivet 27 November 2009 Har hela Halo storyn, men saknar Halo 2. Eller alltså, jag har Halo 2 för Windows Vista liggande, och om jag haft det vid mig just nu hade jag inte gjort den här tråden. Förra datorn var för dålig helt enkelt. Anyway, sitter nu på en HP Dv5-2055, och undrar, Fungerar t.ex Halo 2 som är gjort för vista, på Windows 7? Det skulle förvåna mig om det inte gör.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.