Raptomex Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Åter till ämnet nu. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Jag undrar om någon moderator skulle kunna rensa tråden? Det är ju inte så trevlig läsning trots allt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChuckNorris Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Jag undrar om någon moderator skulle kunna rensa tråden? Det är ju inte så trevlig läsning trots allt. :)Om moderatorn tar det beslutet att inte rensa tråden så gäller det beslutet, det finns en mycket god anledning till att inlägg inte tas bort då dessa är bevismaterial för ev. regelöverträdelser. F.ö. får spelet 2 kroknäsor av 5. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Vrf har jag massor med figurer och krux ist för Å,Ä och Ö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Caspian Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Vrf har jag massor med figurer och krux ist för Å,Ä och Ö? Det beror på din webbläsare. Om den inte tar emot informationen om att använda teckenuppsättningen ISO-8859-1 (som de flesta dock gör automatiskt tack vare en meta kodsträng på sidan) så visas ÅÄÖ som konstiga tecken. Ja just det chuck så kanske det är, ja då kanske somliga bör akta sig lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Gick med och kollade lite. Ser inte så illa ut. Men ni är ju inte klara en :P? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Kan inte ändra skatt, är bara tomt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Kan inte ändra skatt, är bara tomt. Vilken webbläsare? Fungerar för mig jag har Google Chrome. Har troligtvis med javascriptet att göra om det inte fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Kan inte ändra skatt, är bara tomt. Vilken webbläsare? Fungerar för mig jag har Google Chrome. Har troligtvis med javascriptet att göra om det inte fungerar. Samma för mig. Använder firefox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Kan inte ändra skatt, är bara tomt. Vilken webbläsare? Fungerar för mig jag har Google Chrome. Har troligtvis med javascriptet att göra om det inte fungerar. Provat både Mozilla och Explorer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Kan inte ändra skatt, är bara tomt. Vilken webbläsare? Fungerar för mig jag har Google Chrome. Har troligtvis med javascriptet att göra om det inte fungerar. Provat både Mozilla och Explorer. Det är fixat, har glömt skriva det. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Ehm jag vet inte hur man fixar detta? "Not enough houses" Kan inte bygga ett skit. Så hur GÖR jag för att få mer hus då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.