Organism Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Designen på sidan verkar skit. Är det roligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Designen på sidan verkar skit. Är det roligt? Sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 14 December 2009 Rapport Dela Skrivet 14 December 2009 Har kollat Uppgradera Huvudbyggnaden, Konstruera byggnader men hittar inget "House" eller något liknade. Har även kollat på Profilen på fliken "Other Links" men där hittar jag inget med "Delete" Jag tog en print screen på den. http://data.fuskbugg.se/skalman01/Tabort.bmp Är en rad längst ner som jag inte kan se? Men jag vet inte. Försöker att ta bort mitt account så jag kan börja om. Lättare så, Eller kan du ta bort det åt mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Hej! När du klickat på Profil så ska det finnas ett alternativ som heter "Delete". Längst ner. Men vi ska inte ödsla tid på det, jag kan ta bort ditt konto. Så det är bara att skapa ett nytt :) Designen på sidan verkar skit. Är det roligt? Det kan jag inte svara på, registrera dig och testa spelet så kan du dra en egen slutsats. Grafiken InGame har inget med startsidan att göra, i alla fall inte vad jag har vetat om :) Om jag ska säga vad jag tycker, utan att vara partisk: Grafiken IGM är helt okej, minst lika bra som Travians men kanske inte lika perfekt som Tribalwars. Som sagt, det ser ändå väldigt bra ut. Testa själv vettja. PS: Om du gillade Slavehack så bör du kunna tycka om detta spel också, Slavehack's grafik är inget att hänga i granen :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 17 December 2009 Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 Hej! När du klickat på Profil så ska det finnas ett alternativ som heter "Delete". Längst ner. Men vi ska inte ödsla tid på det, jag kan ta bort ditt konto. Så det är bara att skapa ett nytt :) Designen på sidan verkar skit. Är det roligt? Det kan jag inte svara på, registrera dig och testa spelet så kan du dra en egen slutsats. Grafiken InGame har inget med startsidan att göra, i alla fall inte vad jag har vetat om :) Om jag ska säga vad jag tycker, utan att vara partisk: Grafiken IGM är helt okej, minst lika bra som Travians men kanske inte lika perfekt som Tribalwars. Som sagt, det ser ändå väldigt bra ut. Testa själv vettja. PS: Om du gillade Slavehack så bör du kunna tycka om detta spel också, Slavehack's grafik är inget att hänga i granen :P Radera mitt konto :). Så gör jag om det igen x) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 18 December 2009 Rapport Dela Skrivet 18 December 2009 Designen på sidan verkar skit. Är det roligt? Det kan jag inte svara på, registrera dig och testa spelet så kan du dra en egen slutsats. Grafiken InGame har inget med startsidan att göra, i alla fall inte vad jag har vetat om :) Om jag ska säga vad jag tycker, utan att vara partisk: Grafiken IGM är helt okej, minst lika bra som Travians men kanske inte lika perfekt som Tribalwars. Som sagt, det ser ändå väldigt bra ut. Testa själv vettja. PS: Om du gillade Slavehack så bör du kunna tycka om detta spel också, Slavehack's grafik är inget att hänga i granen :P Radera mitt konto :). Så gör jag om det igen x) Jag ska radera det nu! Tele2 har haft fel med internet. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Skumt nog så kan jag logga in med mitt account, (Har du inte hunnit tagit bort?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Oops. Jag slant tydligen med musen när jag klickade i "delete". Fixat nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Oops. Jag slant tydligen med musen när jag klickade i "delete". Fixat nu. Tack så mycket. Registerade om mig med samma namn nyss :) Nu funkar det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrusadesageSE Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Strålande! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rammus Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Population 98 [660] Problemet kommer nog inte återuppstå. x) Herregud blev chockad när jag såg topplistan, Bara Kattgruppen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laserturken Skrivet 20 December 2009 Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 CrusadeSageSE Är du ägaren av det här spelet ? :) Isåfall kan du göra mig bäst i hela spelet? xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.