Sidney Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Har själv inte stött på något program som kan göra bägge delarna ännu. Se min post lite högre upp för tips på program. Med Handbrake kan du konvertera filmer till olika format. Med ImgBurn kan du rippa dvd-skivor till datorn. Med ImgBurn kan du bränna filer från datorn till en dvd-skiva. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 15 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Har själv inte stött på något program som kan göra bägge delarna ännu. Se min post lite högre upp för tips på program. Med Handbrake kan du konvertera filmer till olika format. Med ImgBurn kan du rippa dvd-skivor till datorn. Med ImgBurn kan du bränna filer från datorn till en dvd-skiva. provade Handbrake, men kan bara convertera det till mp4 eller MKV. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rovarkungen Skrivet 15 December 2009 Rapport Dela Skrivet 15 December 2009 Video2dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 16 December 2009 Rapport Dela Skrivet 16 December 2009 Har själv inte stött på något program som kan göra bägge delarna ännu. Se min post lite högre upp för tips på program. Med Handbrake kan du konvertera filmer till olika format. Med ImgBurn kan du rippa dvd-skivor till datorn. Med ImgBurn kan du bränna filer från datorn till en dvd-skiva. provade Handbrake, men kan bara convertera det till mp4 eller MKV. Skumt, måste vara något med senaste versionen. Förut kunde man iallafall konvertera till ungefär 10-20 förinställda inställningar så att filmen skulle passa bra för t'ex Iphone, Ps3 osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 17 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2009 ok, men ingen som vet nåt annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 19 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 Är det ingen som kan tipsa om bra program så man kan convertera och bränna AVI, WMW och lite andra filer. Behöver inte vara 1 program, men måste verkligen fixa det innan lovet är slut då det är ett väldigt viktigt skolprojekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 19 December 2009 Rapport Dela Skrivet 19 December 2009 (redigerat) any video converter + imgburn EDIT: om du ska konventera till dvd så är avc inte så bra EDIT2:du kan bränna avi filen och spela upp Redigerat 20 December 2009 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DiRtY Skrivet 20 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2009 (redigerat) Får fram följande meddelande när jag försöker bränna en fil som jag konverterade med Any Video converter till dvd pal (blev en mpeg2 fil). EDIT: Missade fortsätt knappen:D:D, men tror det funkar nu. EDIT: Stod bara unknown disc när jag körde den i dvd-spelare, Redigerat 20 December 2009 av underwar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.