Narton Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 (redigerat) Tjena allihop! Jo, jag tänkte att vi kunde ha en spelkväll där vi endast lirar Call of Duty: Modern Warfare 2 Det kommer vara så att de som vill spela skriver det här, vi måste vara 12 spelare då jag ska skicka 11 Invite's tilll de andra 11 spelarna så att vi själva kan spela på en server. UPPDATERING!!! OBS!!!!!!!Kommer köra private match, INTE online. Men skriv här om ni är med så skriver jag upp alla här så vi kan adda varandra, datum och tid kommer vi bestäma tillsammans när vi fått ihop 12 spelare. När ni addar mig skriv "Spelkväll som meddelande" Har ni frågor, skicka ett PM till mig. Deltagare: Fuska.se namn/PSN ID. Narton/TeamCupa Husko/S3GlHuSkO Jonas_95/Procco "???"/helium_elephant Quatix/Exilz Runar/Jojjen21 "???"/sleeping_goat ©Jonathan 94 Redigerat 4 December 2009 av Narton Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 28 November 2009 Rapport Dela Skrivet 28 November 2009 Jag är med. PSN: S3GlHuSkO (l=L) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 jag är med PSNID:Procco men om det inte går med 12 i ett party har jag en lösning Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Ok, vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Flyttar till rätt forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 vad tråkigt att köra sådär :( kan vi inte köra private match istället? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Bör skriva med att det är på PS också.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Ok, men är väl nästan självklart när man lägger in det i en ps3 forum :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Ok, men är väl nästan självklart när man lägger in det i en ps3 forum :S Jovisst, men när det flyttas till Call of Duty forumet är det inte lika självklart längre... =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Narton Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Ok, men kanske kan lägga till det för syftet var att ha den på ps3 forumet :P Nån som är med? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Ok, vad? dock får det inte vara andra inne man bjuder in 5 pers så man blir 6 sedan bjuder man in från lobbyn men dom sex som var från partyt spelar med varandra hela tiden :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Jag kommer om jag hinner. PSN : Exilz Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg