LeetrN Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tycker processorn är dyr jämfört med grafikkortet. Om det är en speldator bör grafikkortet vara dyrare än processorn eller ungefär samma. va spelar det för roll? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
saverty Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tror Wasd har en bra tanke där, du köper en processor från högsegmentet men där allt annat ligger knappt mellan. Radeon hd5750 kanske kan spela dx11 men som grafikkort är den en bit under vad man skulle rekommendera. Hitachi 320gb, a-data? Varför inte byta ett ace agg då också. Nej, är du inte villig att lägga ner mer så skulle jag tipsa om en billigare amd processor. Varför ha en professors hjärna när du har muskler som en 8-åring? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 Tycker processorn är dyr jämfört med grafikkortet. Om det är en speldator bör grafikkortet vara dyrare än processorn eller ungefär samma. va spelar det för roll? :o Om du köper dåligt grafikkort får du dålig grafik. I spel är det grafikkortet som spelar mest roll och om du har billigt grafikkort kommer du inte kunna utnyttja processorn till max heller. Du kommer få bättre resultat i spel om du "byter pris" med grafikkortet och processorn. Då måste du byta moderkort också för att du har den billigaste processorn till det moderkortet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) okej men skulle ni kunna konfigurera datorn så den blir bättre :D Läste på wikipedia att directx 11 fungerar bara med vista och windows 7 stämmer det? Redigerat 6 Januari 2010 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 (redigerat) , Redigerat 6 Januari 2010 av TJaalol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 6 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 , inte amd :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 inte amdÄr också en smaksak, precis som ATI/NVIDIA Jag har hört att AMD är bäst i spel... För övrigt ser det ut som ett bra paket om du kollat så alla delar passar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 6 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2010 WASD: Intel är generellt sett bättre i spel än AMD. Däremot kan man ju få en 4x 3GHz AMD för samma pris som en 4x 2.5GHz Intel så AMD har ju bättre prestanda för pengarna så att säga. L3 minne dessutom. LeetrN: Vill du ha Intel istället så rekommenderar jag ett moderkort med socket 775 och en Intel core 2 Duo så går väl processorn på cirka 1000kr. Skulle jag varit du skulle jag däremot köpt en AMD processor eller ett moderkort med 1156 socket och väntat på Intel i3 som ska vara väldigt bra och inte så dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LeetrN Skrivet 7 Januari 2010 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) okej har en sista fråga om detta passar obs specielt fläktarna http://img710.imageshack.us/img710/6506/namnlsxn.jpg Redigerat 7 Januari 2010 av LeetrN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) fläktarna låter mkt, hitachi är inte till att rekomendera, inte a-data heller http://i45.tinypic.com/18g75w.jpg http://www.inet.se/artikel/5321240/scythe-...typhoon-1150rpm om du måste ha intel http://i47.tinypic.com/70cfa8.jpg Redigerat 7 Januari 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Cakeguy Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 Förresten har XP minimalt med stöd från Microsoft så några dagliga uppdateringar kommer inte på fråga heller... allt för pengarna va? xD men om man laddar ner en crackad version av windows xp så kan man ändå inte uppdatera eller? Om du gör det så kommer du inte kunna uppgradera windows program (Windows media player).Rekommenderar starkt att du köper det. Man kan ju göra en nedladdad version genuin ändå. Simpelt. http://thepiratebay.org/torrent/5000814/Windows_XP_Genuine_Crack God bless me! Mods ge mig inte en varning, plox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 7 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2010 (redigerat) jag har genuin fast jag har laddat ner det kan uppdatera och sånt oxå Redigerat 7 Januari 2010 av NuPallarJag Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.