TJaalol Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Tänkte mer på större hårddisk hehe, 320 gb kör du ut på nolltid. Internminnet dock kände jag att det kanske är bättre och ta något som vi faktiskt vet fungerar väldigt bra, speciellt när skillnaden blir under en hundring. Aa med tanke på att det inte ens är 320GB på den snarare 260GB så håller jag med dig, trodde du syftade på märket. Jag har A-Data internminnen i min dator så jag kan med säkerhet säga att dom fungerar som dom ska :) Inet rekommenderade dom till och med. dock så skulle jag endå lägga ut under en 50-lapp för att få corsair istället för a-data 150kr* Ja det kan man ju göra om man inte har något vettigare att lägga pengar på :) 1161kr-1118kr=43kr eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 9 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2010 Tänkte mer på större hårddisk hehe, 320 gb kör du ut på nolltid. Internminnet dock kände jag att det kanske är bättre och ta något som vi faktiskt vet fungerar väldigt bra, speciellt när skillnaden blir under en hundring. Aa med tanke på att det inte ens är 320GB på den snarare 260GB så håller jag med dig, trodde du syftade på märket. Jag har A-Data internminnen i min dator så jag kan med säkerhet säga att dom fungerar som dom ska :) Inet rekommenderade dom till och med. dock så skulle jag endå lägga ut under en 50-lapp för att få corsair istället för a-data 150kr* Ja det kan man ju göra om man inte har något vettigare att lägga pengar på :) 1161kr-1118kr=43kr eller? 519*2 = 1038 A-Data 1161 Corsair 1161 - 1038 = 123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 Tänkte mer på större hårddisk hehe, 320 gb kör du ut på nolltid. Internminnet dock kände jag att det kanske är bättre och ta något som vi faktiskt vet fungerar väldigt bra, speciellt när skillnaden blir under en hundring. Aa med tanke på att det inte ens är 320GB på den snarare 260GB så håller jag med dig, trodde du syftade på märket. Jag har A-Data internminnen i min dator så jag kan med säkerhet säga att dom fungerar som dom ska :) Inet rekommenderade dom till och med. dock så skulle jag endå lägga ut under en 50-lapp för att få corsair istället för a-data 150kr* Ja det kan man ju göra om man inte har något vettigare att lägga pengar på :) 1161kr-1118kr=43kr eller? 519*2 = 1038 A-Data 1161 Corsair 1161 - 1038 = 123 dom i kundvagnen går inte på 1038 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 10 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2010 man tar ju utan heatsink, vilket bara är en anledning för dom att ta mer betalt, blir kanske en halv grad svalare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.