zkAro Skrivet 29 November 2009 Rapport Skrivet 29 November 2009 Tja när jag har filmat in ett klipp när jag spelar WoW med Hypercam, så "snabbspolar" filmen fram eller något liknande (när jag kollar på den efteråt). Jag kollar alltid på klippen i Windows Media player för att jag inte har VLC eller något liknande på datorn. Kanske är det någon inställning på hypercam eller något? har klickat runt där lite med fast det snabbspolar fortfarande när man kollar på det :P är väldigt tacksam för svar! Citera
Ankdamm Skrivet 29 November 2009 Rapport Skrivet 29 November 2009 Jag rekommenderar inte att filma fullskärmsspel med Hypercam, pröva filma med Fraps eller något liknande. Citera
zkAro Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Skrivet 29 November 2009 Jag rekommenderar inte att filma fullskärmsspel med Hypercam, pröva filma med Fraps eller något liknande.Vet att inte hypercam är så där jättebra för att filma fullskärmsspel med, fast gratisversionen av Fraps är ju bara 30 sek max, och då får man ju hela tiden göra nya klipp och klippa ihop hela filmen :o Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.