Filip99 Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 (redigerat) Hej jag heter filip och jag gör operativsystem till ps2, vill ni ha det kontakta mig i ett pm, Testar den 2/12-09 Men tar imot beställningar nu om nån vill ha? VILL NI HA OPERATIVSYSTEM TILL PS2,KONTAKTA MIG PÅ PM HÄR PÅ FUSKA.SE hälsningar Filip Palmgren Datakillen och Playstation-Mannen Redigerat 29 November 2009 av Filip99 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CrazyCake Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Jo, Det finns inget operativsystem på ps2, Plus så skulle en 10 årig liten "Dataman" inte kunna göra ett. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Jo, Det finns inget operativsystem på ps2.Fel. Dessutom har din mobil och mp3-spelare ett "operativsystem" också. Annars skulle de inte kunna utföra några "operationer", precis som man hör på namnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Det är ju najs verkligen. Men jag är faktiskt inte så intresserad av att skaffa ett OS till PS2:an, lycka till! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg