halopro96 Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 om man gör prestige mode får man någonting då???? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Nytt rankemblem. Annars får du såklart köra om alla 70 lvlarna och låsa upp alla vapen igen, vilket jag finner jäkligt roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 29 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Nytt rankemblem. Annars får du såklart köra om alla 70 lvlarna och låsa upp alla vapen igen, vilket jag finner jäkligt roligt. jaha jag visste att man fick nytt emblem men wtf???? infinity ward sa att dom skulle lägga in prestige mode unlocks! dom sa att man skulle få grejer om man gjorde prestige! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Satisfaction Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Tyvärr, vet jag inte säkert förrän jag gjort det.. Men googla fungerar oftast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 29 November 2009 Rapport Dela Skrivet 29 November 2009 Sa dom inte vad man skulle få då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Robert Bowling sa: you will get greatly rewarded if you choose to do prestige mode! nu hittade jag en video som visar vad man får! här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.