Croogath Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Är det någon som har bra koll på spelet "SAW" till PS3? Jag har kört fast på stället där man ska rädda tjejjen i giftinjektionsrummet. Vore tacksam för en "walkthrough-post" eller länk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Om jag minns rätt så ska de blåa "bollarna" gå till dig och de röda bollarna gå till Amanda. Tryck fram en boll och se hur den rör sig så kommer du snart lista ut hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 är spelet änns bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 är spelet änns bra? Ja, skitbra om man gillar Saw. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 är spelet änns bra? Ja, skitbra om man gillar Saw. De borde finnas Coop mode. Skulle vara grymt kul och köra med 4 pers och försöka överleva osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DarkLight Skrivet 2 December 2009 Rapport Dela Skrivet 2 December 2009 Riktigt bra tips, blir nog ett köp snart verkligen. ; > Gillar SAW starkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
halopro96 Skrivet 3 December 2009 Rapport Dela Skrivet 3 December 2009 men det fins inget som gör att man vill köra igen :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o Så jag undrar, är spelet läskigt? för jag har prövat ganska många "skräckspel" som inte alls är värda den kallelsen. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 6 December 2009 Rapport Dela Skrivet 6 December 2009 Jag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o Så jag undrar, är spelet läskigt? för jag har prövat ganska många "skräckspel" som inte alls är värda den kallelsen. <_< Atmosfären är lite creepy, men det är action/adventure och inte skräck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Jag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o Så jag undrar, är spelet läskigt? för jag har prövat ganska många "skräckspel" som inte alls är värda den kallelsen. <_< Atmosfären är lite creepy, men det är action/adventure och inte skräck. Okay, men är det inspirerat från nån speciel film? Alltså, 1:an 2:an? osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garone Skrivet 7 December 2009 Rapport Dela Skrivet 7 December 2009 Jag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o Så jag undrar, är spelet läskigt? för jag har prövat ganska många "skräckspel" som inte alls är värda den kallelsen. <_< Atmosfären är lite creepy, men det är action/adventure och inte skräck. Okay, men är det inspirerat från nån speciel film? Alltså, 1:an 2:an? osv... Spelet utspelar sig efter ettan, innan tvåan börjar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ImbazFuhrer Skrivet 8 December 2009 Rapport Dela Skrivet 8 December 2009 Jag har bara sett nån film ifrån Saw... Men den var mycket värre än The Texas Chainsaw Massacre. :o Så jag undrar, är spelet läskigt? för jag har prövat ganska många "skräckspel" som inte alls är värda den kallelsen. <_< Atmosfären är lite creepy, men det är action/adventure och inte skräck. Okay, men är det inspirerat från nån speciel film? Alltså, 1:an 2:an? osv... Spelet utspelar sig efter ettan, innan tvåan börjar. Ok, tack, låter kul. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.