Teozac Skrivet 30 November 2009 Rapport Skrivet 30 November 2009 Jag hade öppnat min aktivitetshanterare och min dator dampade sönder, spammade alt+f4 och så hände det här... HJÄLP! Citera
contra Skrivet 30 November 2009 Rapport Skrivet 30 November 2009 Jag hade öppnat min aktivitetshanterare och min dator dampade sönder, spammade alt+f4 och så hände det här... HJÄLP! Förstår inte problemet? Citera
CHORDAZBA Skrivet 30 November 2009 Rapport Skrivet 30 November 2009 Dubbelklicka bara nånstans i rutan så borde det återställas. Citera
Teozac Skrivet 30 November 2009 Författare Rapport Skrivet 30 November 2009 Oh... Contra ser du inte? Inga andra flikar och inte någon X knapp elr nåt... Oh .... lol... Dubbelklickade... Har.. aldrig... Någonsin... Tänkt... På... det.... .... ..... .... .... ... .... Det där problemet har stört mig i år! Citera
CHORDAZBA Skrivet 30 November 2009 Rapport Skrivet 30 November 2009 Oh... Contra ser du inte? Inga andra flikar och inte någon X knapp elr nåt... Oh .... lol... Dubbelklickade... Har.. aldrig... Någonsin... Tänkt... På... det.... .... ..... .... .... ... .... Det där problemet har stört mig i år! Men ditt dumme fan, skriv att du har gjort det då istället för att misshandla din jävla punkt-knapp.. Ska du ha hjälp så ska du fanimig uppskatta den hjälp du får, ändå om den inte hjälper dig så mycket. Kunde lika gärna bett dig fara åt helvete. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.