Gäst Jiyu Skrivet 4 December 2009 Rapport Dela Skrivet 4 December 2009 Jag ser nästan ingen skillnad på konsollerna jag föredrar PS31n för att jag har ett men jag kan säga såhär: 360 är bettre för singeplayer för att jag har hört att det kostar att köra online PS3an är nog bättre för online spel för det är gratis att köra online annars tror jag nästan ingen skillnad på dom bortsätt från några små grejer Snarare tvärtom. 360'n känns mycket mer 'social' och flerspelar vänlig än vad PS3'an gör, det går smidigare att chatta, hitta vänner och bruka röstsamtal. De flesta multiplatforms spelen är i de flesta fallen bättre portade till 360 och försäljningsidén med dess exklusiva titlar är oftast flerspelarläget. PS3'an däremot har oftast spel med stark singleplayer och kanske ett mediokert flerspelarläge vid sidan om. ( MGS4, KZ2, Uncharted, Uncharted 2 osv. ) Tycker Killzone 2 har bättre online än single p. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rhino Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Beror på, likadana grafikmässigt och olika utbud av spel. PS3: -Little Big Planet -Uncharted 2 -osv. Xbox 360: -Halo 3, ODST -Left 4 Dead 1, 2 -osv. Om man ska jämföra grafiken hos exklusiva spel har PS3 ett övertag helt klart, men multi-plats som Call of Duty så är grafiken näst intill likadana. Ljuset kan skiljas lite här och där. Vad jag vet är Uncharted 2 det spelet som är snyggare än xbox 360 spel. Annars är det likadant, som du sa. I stort sett alla exklusiva PS3 spel ser bättre ut än på 360. Exklusiva spel till PS3: 159 Exklusiva spel till 360: 118 Totalt antal spel till PS3: 557 Totalt antal spel till 360: 723 hur fick du tag i dom siffrorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Jiyu Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Beror på, likadana grafikmässigt och olika utbud av spel. PS3: -Little Big Planet -Uncharted 2 -osv. Xbox 360: -Halo 3, ODST -Left 4 Dead 1, 2 -osv. Om man ska jämföra grafiken hos exklusiva spel har PS3 ett övertag helt klart, men multi-plats som Call of Duty så är grafiken näst intill likadana. Ljuset kan skiljas lite här och där. Vad jag vet är Uncharted 2 det spelet som är snyggare än xbox 360 spel. Annars är det likadant, som du sa. I stort sett alla exklusiva PS3 spel ser bättre ut än på 360. Exklusiva spel till PS3: 159 Exklusiva spel till 360: 118 Totalt antal spel till PS3: 557 Totalt antal spel till 360: 723 hur fick du tag i dom siffrorna? Hemligt ^^ Nej då, kollade på olika sidor och det här var siffrorna som det var mest av och jag tror det stämmer rätt så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.