DAWd Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Skulle vilja kunna spela med min Xbox360 kontroll till datorn. är det svårt :S liten guide skulle sitta fint :D Kan man då typ spela te.x mirrors edge, MW2 cs bl.a? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sidney Skrivet 30 November 2009 Rapport Dela Skrivet 30 November 2009 Är den trådlös eller trådad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Är kontrollen trådlös så måste du köpa en "Microsoft XBOX 360 Wireless Receiver for Windows. Vet ej om det går att få tag i endast den, bör gå tycker jag. Är det med sladd så vet jag ej. Men skulle gissa att det bara ska vara att trycka in den om du har Vista eller Win 7 och söka efter drivrutiner på Windows Update. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 1 December 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Är kontrollen trådlös så måste du köpa en "Microsoft XBOX 360 Wireless Receiver for Windows. Vet ej om det går att få tag i endast den, bör gå tycker jag. Är det med sladd så vet jag ej. Men skulle gissa att det bara ska vara att trycka in den om du har Vista eller Win 7 och söka efter drivrutiner på Windows Update. Tack för svaret. men kan man då te.x spela cs me xboxkontrollen? :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst CarlPhilip Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 Är kontrollen trådlös så måste du köpa en "Microsoft XBOX 360 Wireless Receiver for Windows. Vet ej om det går att få tag i endast den, bör gå tycker jag. Är det med sladd så vet jag ej. Men skulle gissa att det bara ska vara att trycka in den om du har Vista eller Win 7 och söka efter drivrutiner på Windows Update. Tack för svaret. men kan man då te.x spela cs me xboxkontrollen? :o Det ska gå, om det inte går att ställa in det under "controls", så får du kanske gå in i config.cfg och ändra därigenom, då kan du också behöva något program som kodar om kontrollerna.. Min kompis hade massvis program och grejer när han kopplade in sin PS3 guitar Hero gitarr till PC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ELF Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 (redigerat) En massa program kan t.ex. vara: GlovePIE PPJoy JoyToKey Vet inte om jag har senaste versionerna av programen. Men behöver du dom så kan jag skicka dom till dig... Redigerat 1 December 2009 av ELF Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 December 2009 Rapport Dela Skrivet 1 December 2009 En massa program kan t.ex. vara: GlovePIE PPJoy JoyToKey Vet inte om jag har senaste versionerna av programen. Men behöver du dom så kan jag skicka dom till dig... Xpadder använder jag själv och det funkar utmärkt. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hahalol Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 jag har samma problem och det står i manualen att man ska kunna ladda ner programvaran igenom www.windowsgaming.com men den sidan finns inte ladda ner denna program varan så tror jag att du kan använda den om det e sladd. http://www.microsoft.com/hardware/download..._64&lang=en Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kattus Skrivet 16 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2010 Om den är med sladd (USB) så sätter du i kontakten i datorn bara. Vet att om du har Windows 7 så installerar den den på cirka 10 sekunder. Sen är det bara o köra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hahalol Skrivet 20 Maj 2010 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2010 Om den är med sladd (USB) så sätter du i kontakten i datorn bara. Vet att om du har Windows 7 så installerar den den på cirka 10 sekunder. Sen är det bara o köra =) men jag har precis köpt en ny och den fungerar inte på alla spela det e cpat spelen (cod mw2 battlefeild bad company 2 tex) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.