Hoppa till innehåll

Ladda Ner Spel


break8
 Dela

Rekommendera inlägg

Gäst CarlPhilip

jag behöver hjälp med att ladda ner och spela ett spel kan jag få lite tips

Ge gärna lite information om vad du ska ladda ner, vad du har för problem med det o.s.v. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst CarlPhilip

antingen mulle meck bygger hus för skoj skull eller call of duty

Okay, gå in på thepiratebay.org och sök på det spel du vill ladda ned. Hitta en bra torrent, kolla efter "seeders", det ska vara minst 5-10 stycken. Kolla också kommentarerna längst ner, står det t.ex "Trojan horse" på flera av dem bör du ta en annan.

 

Ladda ner Utorrent. (Googla.) Installera det och öppna torrenten du har laddat ner i Utorrent. Därefter lär torrenten starta. När torrenten är helt nedladdad står det "The download is completed" el. dyl. Sen får du ge information hur filen ser ut. Är det en .rar fil eller är det t.ex. .iso fil?

 

OBSERVERA! Jag ger bara tips om du laddar ner lagliga filer, d.v.s. icke upphovsrättskyddade filer som tillverkaren själva har lagt ut för nedladdning. Om du laddar ner upphovsrättskyddat material bryter du mot lagen

D.v.s Använd enbart min guide för att ladda ner lagligt material. Jag ansvarar inte för att den som använder sig av guiden laddar ner illegalt material!

 

lol

Redigerat av CarlPhilip
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
 Dela

×
  • Skapa ny...